י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תמיכת הרבנים הספרדים

הגר"מ מאזוז במכתב מיוחד: "יש לתמוך ביחיאל לסרי"

ראש ישיבת 'כסא רחמים', ממנהיגי הציבור הספרדי, הגר"מ מאזוז, צירף את חתימתו למכתב התמיכה של הגר"מ אבוחצירא המורה לבחור בראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי | לרב מאזוז אלפי תלמידים באשדוד, ועל כן מדובר בתמיכה משמעותית 

הגר"מ מאזוז במכתב מיוחד: "יש לתמוך ביחיאל לסרי"
לסרי מתברך אצל הגר"מ מאזוז צילום: באדיבות המצלם

התמיכה של הרבנים הספרדים בראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי נמשכת ומתעצמת: הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים שלו אלפי תלמידים המתגוררים באשדוד והולכים לאורו, חתם על מכתב תמיכה רשמי בלסרי. כך מתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

ראש ישיבת 'כסא רחמים' צירף את חתימתו למכתב תמיכה נלהב שכתב הגאון רבי מאיר אבוחצירא, מהדמויות המשפיעות ביותר בציבור הספרדי בעיר אשדוד, בו הוא כותב על ראה"ע: "שמו הטוב הולך לפניו ובמשך שנים רבות קידם פעל ועשה רבות למען שגשוגה של העיר בתחומים רבים, בהאדרת תורה ויהדות, בהנחלת מורשת ישראל לילדי העיר, השקעתו הגדולה בתחום החינוך, בבניית בתי ספר וגני ילדים ועוד הישגים חשובים ושמירה על הסטטוס קוו".

עוד הוסיף הגר"מ אבוחצירא: "והוכיח כבר מתוך פעולותיו הברוכות, שמטרתו להמשיך ביתר שאת, להביא לקידומה של העיר מתוך רצון ונחישות לפעול ולעשות לרווחת הכלל והפרט. לכן חשוב ומצווה לתמוך בראה"ע ד"ר יחיאל לסרי אשר לו אהבה והערכה גדולה לתורה וחכמיה, זכה לברכותיהם של גדולי הרבנים והאדמו"רים ובשעתו זכה לברכתו של מרן רבינו הגר"ע יוסף זצוק"ל".

על כך הוסיף מרן הגר"מ מאזוז בכתב ידו: "גם אני מצטרף לתמוך בד"ר יחיאל לסרי, בהצלחה רבה".

התמיכה הכתובה מצטרפת לביקור שערך ראה"ע במעונו של ראש הישיבה לפני תקופה, במהלכו התקבל בחמימות יתירה וזכה לברכה איתנה שימשיך לכהן על כיסאו ימים רבים.

בחירות מוניציפליות 2023 אשדוד יחיאל לסרי הרב מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד