כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בחירות? בסאטמר יחלקו הון למי שלא יצביע

בחסידות סאטמר נערכים להצעה המסורתית מדי מערכת בחירות: כל מי שיימנע מהצבעה יקבל תשלום • במקביל, יתקיים מעמד לציון 70 שנה ליום ההצלה של האדמו"ר ובמהלכו יינתנו מיליוני דולרים למוסדות שאינם מקבלים תקציב מהמדינה • "חבל שעדיין יש מפלגות חרדיות המאמינים למחריבי דת כאילו הם יעזרו למוסדות התורה לפרוח"

האדמו"ר מסאטמר. צילום: 'א בליק'
האדמו"ר מסאטמר. צילום: 'א בליק'

בעוד מדינת ישראל בדרך לבחירות בחודש אדר - בחסידות סאטמר כבר מתכוננים ומזרימים כספים לאלו שלא ישתתפו.

בכ"א כסלו יציינו בסאטמר את יום חגם, יום הצלתו של האדמו"ר בעל ה'ויואל משה' מסאטמר זצ"ל, שניצל מידי הנאצים ימ"ש, יתקיים בירושלים מעמד אדיר לציין 70 שנה ליום ההצלה. באותו מעמד יתקיים מעמד 'חלוקה' של מיליוני דולרים למוסדות על טהרת הקודש שלא נהנים מכספי השלטון על ידי מפעל "שקל הטהור" שייסד האדמו"ר מסאטמר לפני שנתיים.

בסאטמר מציינים בסיפוק שזו כבר החלוקה השישית מאז הקמת הקרן במסע המלכות של האדמו"ר מסאטמר בישראל בחודש שבט תשע"ג, וכל חלוקה מביאה הצלחה גדולה - כאשר הנגידים תורמים מחדש שוב לחלוקה נוספת.

גורם בחסידות סאטמר אומר ל'בחדרי חרדים': "במיוחד בימים אלו כשבישראל מתכוננים לבחירות, מפעל "שקל הטהור" שנתייסד לקראת הבחירות הקודמות בשנת תשע"ג, החלוקה מביאה חיזוק רב בל יאומן לאלו המוסדות שמתנזרים מהשלטון הציוני, שרואים שיש חיים גם בלי כספים מממשלת השמד".

"רק בקדנציה הקודמת התגלו כוונותיה של ממשלת ישראל שרצו לגייס את בחורי הישיבות, ולשנות סדרי הלימוד בתוך המוסדות של הציבור החרדי, וזה בעצם כוונת כל ממשלה בישראל. חבל שעדיין יש מפלגות חרדיות המאמינים להמחריבי דת כאילו הם יעזרו למוסדות התורה לפרוח, מהנכון היה שבבחירות אלו יתנזרו אחינו בני ישראל שומרי תורה ומצוות ולא יתנו עוד יד לממשלת הרשע הזו, ולא כמו שרואים בימים אלו שיש דיבורים שוב לעזור לראש ממשלה, שרק בקדנציה הקודמת גזר גזרות קשות על עולם התורה, ועוד רוצים להקים 'ממשלת חרדים' חס ושלום".
סאטמר בחירות חלוקה מיליונים שקל הטהור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד