כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

קטה גרופ מובילה את השינוי הגדול ביותר בענף הנדל"ן בישראל

תחום הנדל"ן בישראל נחשב דינמי ותנודתי ולכן יש צורך בגילויי חדשנות תמידית ויכולת הסתגלות מהירה. מכל הבחינות האלו, קטה גרופ נחשבת לחברה פורצת דרך, שחוללה מהפכה בשוק הנדל"ן הישראלי. עם 20 שנות ניסיון ומומחיות בבנייה, יזמות ופיתוח נכסים, החברה הצליחה לשנות את הפרדיגמות השולטות בתחום ולתרום לשיפור רמת החיים של המוני ישראלים.

קטה גרופ מובילה את השינוי הגדול ביותר בענף הנדל"ן בישראל
השקעות בענף הנדל"ן צילום: Freepik

קטה גרופ דוגלת בחדשנות כערך מוביל

חברת קטה גרופ לא מתספקת במעקב אחר הטרנדים השולטים בשוק הנדל"ן, אלא שואפת להוביל ולעצב אותם. עם כמעט שני עשורים של ידע בתעשייה, הפרויקטים של החברה הם עדות לשילוב ייחודי של יצירתיות, חזון עתידני ומצוינות ברמה הגבוהה ביותר. במקום רק לבנות בניינים, קטה גרופ יוצרת קהילות, מכינה את הקרקע לחיים מאושרים ומעצימה את דיירי הפרויקטים החדישים לשגשג בתוך איכות החיים הגבוהה שנוצרה להם.

קטה גרופ מציעה חווית מגורים יוצאת מגדר הרגיל

בעוד שחברות נדל"ן קונבנציונליות מתמקדות לעתים קרובות רק בבניית בניינים ומגדלים, קטה גרופ מתעלה על מגבלות אלו ומציעה הרבה יותר. הפרויקטים של החברה משתרעים מעבר ללבנים וטיח ושואפים להציע אורח חיים מודרני ומפואר, שעד כה היה חלום רחוק עבור ישראלים רבים. בין שמדובר בפנטהאוזים מפוארים ובין שמדובר במתקנים החדישים המוצעים בכל מפרט, כל פרט מתוכנן בקפידה כדי לשפר את איכות החיים של הדיירים.

קטה גרופ בונה במיקומים אסטרטגיים

אחד המאפיינים הבולטים של הפרויקטים של קטה גרופ, הוא הבחירה האסטרטגית של המיקום. החברה נותנת עדיפות למיקומים המציעים שילוב מאוזן של דיור מעולה, ביטחון אישי ושלווה, מתקנים חינוכיים, אפשרויות בילוי והזדמנויות תעסוקה. אסטרטגיה זו מדגישה את המחויבות של קטה גרופ להבטיח שמגורים בפרויקטים של החברה יהיו צעד משמעותי בחיי הדיירים והקהילה.

שילוב בין אסתטיקה לפונקציונליות – חוויית הפרימיום

כל פרויקט של קטה גרופ מאופיין במפרט נוח ויוקרתי, מדירות 3, 4, 5 או 6 חדרים גדולות ומעוצבות בפאר ועד פנטהאוזים מפנקים. בנוסף, החברה מתמקדת ביצירת חללים פנימיים משותפים שאינם רק תועלתניים אלא מעוררי השראה אסתטית. תושבי פרויקטים של קטה גרופ נהנים גם מגישה בלעדית לחדרי דיירים שאפשר לבצע בהם מגוון רחב של פעילויות, המחזקות את הרוח הקהילתית.

דגש על מיזמים עם מעורבות חברתית

עוד מאפיין בולט של קטה גרופ, הוא המחויבות הגבוהה של החברה לאחראיות חברתית. לצד יצירת מגורים איכותיים, החברה פועלת בשיתוף פעולה עם הקהילה ליצירת שכונה תוססת ומגובשת. בכל פרויקט יש מעורבות של הממשל המקומי וחברת קטה גרופ עובדת בצוותא עם גופים עירוניים כדי לתרום לפיתוח הכולל של האזור.

דוגמה לפרויקט שעושה את ההבדל: מתחם סלנט

מתחם סלנט של קטה גרופ, מגלם בתוכו את כל היתרונות והגישה המודרנית של קטה גרופ, המשלבת אלגנטיות, אמינות, קהילתיות ורמת חיים גבוהה.

סלנט • קטה גרופ

המתחם היוקרתי נמצא במיקום מעולה אך שקט ליד שכונת כפר גנים האיכותית בפתח תקווה. הוא מעוצב באופן ייחודי כדי לספק חווית מגורים יוקרתית, עם חלוקה לשלושה מבנים נפרדים. השלב הראשון, יכלול מבנה בן 10 קומות הממוקם ברחוב שמואל סלנט 59-57. כל אחד משלושת הבניינים מתוכנן בקפידה כדי לכלול מגוון רחב של דירות, עם מפרט פרימיום.

המיקום המרכזי של מתחם סלנט מציע את הטוב מכל העולמות: גישה לחיי העיר השוקקים ובמקביל מקום מפלט שקט בתוך הבית היוקרתי. הקרבה לשכונת כפר גנים המוערכת, מוסיפה עוד יותר לאפיל של הפרויקט והודות לחברת קטה גרופ, התושבים יוכלו ליהנות מאורח חיים יוקרתי.

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד