כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בן למשפחת רופאים

אסון בערב היום הקדוש: הילד יונתן משה ארליכמן ז"ל

יונתן משה ארליכמן בן השמונה, שטבע בערב יום הכיפורים לאחר שלקה בלבו - נפטר הבוקר למגינת לב המשפחה | הוא נכדו של הרופא הבכיר ד"ר מתי ארליכמן

אסון בערב היום הקדוש: הילד יונתן משה ארליכמן ז"ל
נר צילום: pexels

מבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הילד יונתן משה ארליכמן ז"ל בן השמונה מהיישוב נופי פרת, שהיה מאושפז במצב קשה בימים האחרונים לאחר שטבע באמבטיה בערב יום הכיפורים.

יונתן משה ז"ל הוא בנו של הרופא ד"ר עירא ארליכמן וכן נכדו של ד"ר מתי ארליכמן רופא הילדים הוותיק של הישוב בית אל והמנהל לשעבר של חדר מיון ילדים בבית החולים שערי צדק.

כאמור, בערב יום הכיפורים מספר שעות טרם כניסת היום הקדוש הוא תמוטט, לאחר שככל הנראה הוא עבר דום לב. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים 'הדסה הר הצופים' כשמצבו הוגדר קשה. תפילות שנישאו במים האחרונים לרפואתו הועילו ומצבו אף השתפר במעט, אך הבוקר הוא נפטר למגינת לב המשפחה.

המשפחה פרסמה הודעה בה נכתב כי "יונתן משה שלנו, נפטר לפני זמן קצר. בערב יום הכיפורים עבר יונתן דום לב בביתנו, ומאז נאבקנו לצידו לאחר שקרס. אנחנו מודים באהבה לכל היקרים והיקרות לנו, שהיו לצידנו בימים האחרונים לחייו. פרטים על מועד הלוויה ימסרו בהמשך. יעל, עירא והבנות".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד