כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הרגשתי לא רצוי"

המגיש הוותיק עורק לערוץ המתחרה: "משבר עמוק ביחסים"

בתוך ימי השבעה על אמו ע"ה, המגיש הוותיק של ערוץ 10 שהפך אחר כך לערוץ 13, עוזב ועורק ל'ערוץ 12', לא לפני שהוא מפרסם ביקורת ומסביר מדוע בחר לעזוב | "היה לי ברור ומורגש שאני כבר לא רצוי בחברה שלי"

המגיש הוותיק עורק לערוץ המתחרה: "משבר עמוק ביחסים"
אולפני ערוץ 12 צילום: יצחק הררי, פלאש 90

ימים ספורים לאחר פטירת אמו אורה קווסטלר ע"ה בערב יום כיפור בגיל 93, מגיש הטלוויזיה הוותיק אברי גלעד נפרד סופית מ'ערוץ 13' ויעבור בקרוב לשדר בערוץ המתחרה 'ערוץ 12'. 

בפוסט ארוך שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב: "פרידה. זמן של פרידות בחיי. אתמול נפרדתי סופית מאמי, ומחר אני נפרד מ"רשת 13". לצערי הרב כבר לא אשדר את תכנית הבוקר האחרונה לגמרי במסגרת הערוץ, כי יושב שבעה מקוצרת בגלל החג, אבל חייב לומר כמה מילים גם על הפרידה הזאת".

עוד כתב: "עבדתי ב"רשת" מיום הקמת ערוץ 2 נוחו עדן. חוץ מהפסקת ארוכה שבה עברתי לטלעד ואחר כך לערוץ 10, עשיתי את רוב הקריירה שלי ב"רשת" שהיתה הבית שלי, ואני הייתי עמוד תווך שלה. עשינו דברים טובים ביחד, ניסינו גם דברים פחות מוצלחים, אבל תמיד הרגשנו שייכים. יש בי מידת נאמנות גבוהה למקומות עבודה, ומבחינתי "רשת" היתה לתמיד".

אברי גלעד | צילום מסך 'חדשות 13'.

בשלב זה מספר גלעד כיצד הציע לאורך השנים לקברניטי הערוץ לגוון את הדעות: "מודה, כשערוץ 2 התפצל ל- 12 ול-13, היה לי מורכב להשתלב אידאולוגית בקו של חברת החדשות של ערוץ 10 שנכנסה לערוץ "שלי", ולהם היה לא פשוט לאכול אותי. כל מנכ"ל חדש שהגיע לחברה שמע ממני את הנאום על הצורך הקריטי לשבור ימינה, וכולם לא שמעו לי".

לדבריו, "לפני שנה וחצי התרחש משבר עמוק ביחסים שלי עם הערוץ, ממנו לא קמנו. לא יודע למה בדיוק, זה כבר לא משנה. "רשת" עמדה בכל פרטי החוזה שהיתה חתומה עליו, שנגמר עכשיו. אני ניסיתי לתת מה שיכולתי, בין היתר בבוקרי שישי... אבל היה לי ברור ומורגש שאני כבר לא רצוי בחברה שלי".

"לכן", מסביר אברי גלעד, "כשהגיעה פניה מ"קשת", היריבה הוותיקה מעבר לרחוב, התגברתי על הקושי הנפשי לעבור למתחרים שעשו לי חיים קשים כל כך הרבה שנים, ונעניתי בחיוב. אז הנה אני נפרד היום מ"רשת", מודה לה על כל מה שנתנה לי, על האמון, ההזדמנויות, התמיכה, הפרנסה, מקבל בהכנעה את סוף יחסינו ועובר למערכת היחסים הבאה. תודה לכל החברים והחברות שלי ב"רשת", אנשי התוכן, הביוטי, האולפנים, חברי הפאנלים, המרואיינים, המנהלה, לכל המנכ"לים, מנהלי התכניות, ולכל השומרים ואנשי הניקיון. ניפגש בשידורים החוזרים".

גלעד מצטרף לעזיבות קודמות של אנשי ימין בשנה האחרונה את 'ערוץ 13', אילה חסון ל'כאן 11' ושרון גל ל'ערוץ 14' שאגב הניבו נתוני רייטינג נאים עבור הערוץ שהקצין שמאלה בחודשים האחרונים.

ערוץ 12 ערוץ 13 אברי גלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד