כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
בשיא עונת הקידושים

לחץ כבד: 3 מיליון 'הערינג' תקועים בדרך לארץ

לחץ והיסטריה אצל מארגני הקידושים: קונטיינרים עם טונות של 'הערינג' תקועים באחד הנמלים בגלל בירוקרטיה של משרדי הממשלה. בחנויות האוכל היהודי מדברים על מחסור ב'הערינג' שיורגש כבר במהלך חוה"מ סוכות ושבת בראשית. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

לחץ כבד: 3 מיליון 'הערינג' תקועים בדרך לארץ
הערינג צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: בשיא עונת הקידושים בחג סוכות, שמחת תורה ושבת בראשית, שלושה מיליון דגי הערינג תקועים בדרך לישראל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר במכולה שכבר הגיעה לישראל, חביות הדגים היו חתומות עם תוויות שבגלל טעות מדפיס לא היו מתאימות לרישומים בתעודות המשלוח.

מבחינת משרד הבריאות אי התאמה ברישומים מצריך בדיקה יסודית, ואכן דגימות ממשלוח הדגים יצאו לבדיקת מעבדה שהוכיחה שמדובר בטעות והדגים מאה אחוז בסדר ואיכות הסחורה עומדת בכל הדרישות המחמירות.

באופן תמוה ולמרות שמדובר ביבואן דגים ותיק עם מוניטין רב, החליטו במשרד הבריאות לדרוש בדיקת מעבדה נוספת שמעכבת כבר יותר משבועיים את שחרור המשלוח לשיווק.

לאור המצב עולה החשש בחנויות האוכל היהודי מדברים על מחסור ב'הערינג' שיורגש כבר במהלך חול המועד סוכות, ואצל המשווקים הגדולים ניכר המחסור כבר.

כעת, המפעלים הגדולים סובלים ממחסור, אצל המשווקים הקטנים יש עדיין הערינג. 

מדובר בתקופת שיא של חג הסוכות, שמחת תורה ושבת בראשית. 

מוטי כהן מבעלי 'מעדני זהבה' ששוחח עם 'בחדרי חרדים' אומר, "אנחנו נערכנו מראש, כבר חודש ימים אני יודע על כך. בעז"ה אני מבטיח שלא יחסר כלום לקידושים, מאז שפרסמתי את ההודעה קיבלנו מבול של טלפונים". 

 

הערינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד