כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אירוע רודף אירוע

בן 27 נפל מסולם תוך כדי קישוט הסוכה

בתוך יממה לפחות שלושה צעירים נפצעו בעת בניית סוכה בבית שמש ובבני ברק. בן 27 נפצע הערב בנפילה מסולם בעת קישוט הסוכה בבית שמש | הוא פונה בניידת טיפול נמרץ עם חבלות בראשו לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר בינוני

בן 27 נפל מסולם תוך כדי קישוט הסוכה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

אירוע רודף אירוע: מקרה שלישי תוך יממה. חובשים ופראמדיקים הוזעקו הערב (חמישי) לרחוב נהר הירדן בבית שמש בעקבות דיווח על נפילה מגובה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 21:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שנפל מסולם במהלך בניית וקישוט סוכה ברחוב נהר הירדן בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הדסה עין כרם גבר בירושלים בן 27 במצב בינוני עם חבלת ראש. 

פארמדיק מד"א דרור עיני סיפר: "הפצוע הובא אלינו סמוך לכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש לאחר שנפל מסולם בגובה של כמטר וחצי. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבו בינוני."

מתנדבי 'צוות הצלה' יהושע וייס ושוקי מנה שהגיעו ראשונים למקום מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 27 מוטל על הרצפה וסובל מחבלות בראשו, לאחר שנפל מסולם מגובה של כ-2 מטרים במהלך קישוט סוכה. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבועים וחבישות."

הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב בינוני להמשך טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מאיר קלמרסקי, חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי בני המשפחה הוא נפל מסולם עליו טיפס לתלות קישוטי סוכה. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה. בשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

אמש התרחשו שני מקרים דומים בהם נפצעו צעירים בעת בניית הסוכה, בבית שמש התחשמל בן 14 בעת שבנה סוכה ברחוב בן איש חי ונפל אל הקרקע. הוא פונה עם חבלות בגופו לבית החולים. זמן קצר לאחר מכן בן 13 נפל מפרגולה בעת שבנה סוכה ברחוב סוקולוב בבני ברק.

בארגוני ההצלה שבים ומציינים כי גם השנה לצערנו כבר אירעו מספר מקרים של נפילות מגובה במהלך ההכנות לחג הסוכות. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אסונות מיותרים.

בניית סוכה בית שמש נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד