כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"סכנה ממשית לפגיעה"

פנייה חריגה של מפלגת הליכוד למפקד מחוז מרכז

בליכוד פנו למפקד מחוז המרכז בדרישה לפעול לביטול ההחלטה המאשרת לקיים הפגנות בצמוד לבתיהם של חברי ליכוד, שבהם מתקיימת פעילות פוליטית. "הסרת ההגבלות יוצרת סכנה ממשית לפגיעה בשלומם של המשתתפים באירוע, לאלימות והפרת הסדר הציבורי"

פנייה חריגה של מפלגת הליכוד למפקד מחוז מרכז
ניצב אבי ביטון צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

תנועת הליכוד פנתה היום (שישי) באופן חריג למפקד מחוז המרכז בבקשה לפעול לביטול ההחלטה של מפקדת תחנת משטרת כפר סבא - סנ״צ שרון מנור, המאשרת למפגינים לקיים הפגנות בצמוד לבתיהם של חברי ליכוד, שבהם מתקיימת פעילות פוליטית.

מהליכוד נמסר: "היום פנינו בבקשה רשמית למפקד מחוז מרכז, לבטל את החלטתה השערורייתית והבלתי חוקית של מפקדת תחנת משטרת כפר סבא - סנ״צ שרון מנור, המאשרת למפגינים לקיים הפגנות בצמוד לבתיהם של חברי ליכוד, שבהם מתקיימת פעילות פוליטית, בהשתתפות חברי כנסת ושרים מהליכוד״.

בליכוד טענו: "אישור זה נוגד את הדין שנגזר ממתווה האיזון שאושר בבית המשפט העליון ובניגוד להנחיות הנהוגות בשאר הארץ, אשר מגבילות את המפגינים במרחק מינימלי של 200 מטר.

הסרת הגבלת המרחק המינימלי ממקום שבו מתקיים אירוע פוליטי בהשתתפות נבחרי ציבור, יוצרת סכנה ממשית לפגיעה בשלומם של המשתתפים באירוע, לאלימות והפרת הסדר הציבורי".

הליכוד הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד