כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קורא לשמור על בטיחות

נפל ונחבל בעת בניית הסוכה "לוודא שהסולם יציב"

תושב ביתר עלית טופל על ידי צוות רפואי לאחר שנפל ונחבל בראשו ובידו בעת בניית סוכה. כעת, לאחר שהתאושש בהצלחה לאחר הטיפול בהדסה עין כרם, הוא ואשתו קוראים לציבור לשמור על זהירות ועל בטיחות, גם בבנייה וגם בפירוק הסוכות

נפל ונחבל בעת בניית הסוכה "לוודא שהסולם יציב"
אורן מתאושש בבית חולים צילום: דוברות הדסה

אורן מקסימוף מביתר עילית התחיל להתכונן לחג הסוכות כבר ביום שלישי השבוע, אך כשהוא עלה על סולם במטרה לסיים את בניית הסוכה ולהניח את הסכך - הוא נפל וסבל מחבלה חמורה. "אשתי אומרת שהיא שמעה קול נפילה חזקה וצעקות של כאבים, אבל מהשלב הזה אני כבר לא זוכר כלום", הוא מספר.

מקסימוף הגיע לחדר הטראומה בהדסה עין כרם בשלישי בלילה עם טשטוש כבד בעקבות פגיעה בראשו ועם שבר ביד. לאחר שידו גובסה, ברביעי בלילה הוא עבר להתאשפז במחלקה לנוירוכירורגיה, ולפני שהיה אמור להשתחרר, הבחינה הרופאה המטפלת בדימום מסיבי מהאוזן שלו, והשאירה אותו במחלקה לבדיקת שמיעה ולהמשך מעקב.

"תשומת הלב שאני מקבל היא אדירה. בחדר הטראומה היו המון אנשי צוות, אורות וצלילים, ובכל זאת הרגשתי שרואים אותי ושאני במרכז של דאגה. ופה במחלקה בכלל מורגשת האכפתיות, אני זוכה גם לפרטיות וגם לטיפול מקצועי נדיר. אני מרגיש עטוף מכל הכיוונים".

מקסימוף עדיין קצת מטושטש ומשתדל להימנע מאורות חזקים, אך הוא ואשתו דבורה מחוייכים ורגועים. עם זאת, הם מבקשים להעביר מסר של זהירות, במיוחד בתקופה כזאת של בניית סוכות. "צריך תמיד לראות שהסולם יציב ושיש מי שמחזיק אותו, גם בבנייה וגם בפירוק הסוכה", אומרת דבורה, "ואם חס וחלילה קרה משהו - אפשר להגיע להדסה ולהרגיש בבית" מסכם אורן.

 

בניית סוכה בית חולים נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד