י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

נתניהו ניסה לפלג את יש עתיד? "היסטרי ועלוב"

דיווחים על ניסיונות לפלג את "יש עתיד" ולשחד חלק מחבריה בדמי קואליציה • יש עתיד תוקפים; הליכוד - "ספין עלוב"

לפיד ונתניהו, פלאש90
לפיד ונתניהו, פלאש90 צילום: פלאש 90

בצל הפרסומים על אפשרות להקמת קואליציה חדשה במקום יש עתיד והתנועה שפוטרו ביום שלישי מהקואליציה, דווח הצהריים (ה) כי גורמים פוליטים פנו בימים האחרונים למספר חברים ביש עתיד וניסו להציע להם הצעות להתפצלות מהמפלגה תמורת דמי קואליציה.

ממפלגת "יש עתיד" נמסר בתגובה לנסיונות הליכוד להביא לפילוג במפלגת יש עתיד: "מדובר בעוד ניסיון היסטרי ועלוב של הפוליטיקה הישנה כדי למנוע את מה שנתניהו פוחד ממנו - בחירות".

ביש עתיד הוסיפו: "ראש הממשלה בפאניקה. הוא יודע שהוא הולך לאבד את הכיסא שלו בבחירות הבאות ועושה כל מאמץ אפשרי למנוע אותן. מפלגת יש עתיד בשלמותה תמשיך לפעול, יחד, למען הציבור".

מלשכתו של יו״ר הליכוד בנימין נתניהו נמסר: ״ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו פועל לפלג את יש עתיד. מדובר בספין פוליטי עלוב המשקף את הפאניקה שאחזה בשר האוצר הכושל לפיד״.

מוקדם יותר היום נפרד שר האוצר היוצא יאיר לפיד מצמרת משרד האוצר אחרי שנתיים בתפקיד.

יאיר לפיד לעובדי משרד האוצר: "במובן מסוים אנחנו עושים את הכינוס הזה במקום שתי מסיבות עיתונאים שהיו צריכות להיות פה ביומיים האחרונים: אחת היינו אמורים להציג פה כל הנהלת האוצר את התכנית הגדולה שלנו להורדת יוקר המחיה, עם פעולות גדולות ודרמטיות בתחום הבנקאות ובהן היינו מכניסים תחרות שתוריד את העמלות, בתחום המזון, בתחום התחבורה, סדרה גדולה של צעדים עם תכנית שעבדנו עליה הרבה זמן".
לפיד נתניהו יש עתיד קואליציה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד