כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"טיפשים אנחנו לא"

זעם על הדו"ח לסוכה; ראש העיר לא נשאר חייב

סוכה שהוקמה על מדרכה בגבעתיים ספגה דוח מפקח עירוני. אחיו של בעל הסוכה שנחשב לאדם מוכר במעוזי הימין תקף. ראש העיר רן קוניק הגיב לו וחשף שמדובר באחיו שבנה את הסוכה על מדרכה שלימה

זעם על הדו"ח לסוכה; ראש העיר לא נשאר חייב
הסוכה שחטפה דוח צילום: מתוך הטוויטר של רן קוניק

היועץ והאסטרטג ברל'ה קרומבי זעם בערב חג הסוכות על קנס שניתן על ידי פקח של עיריית גבעתיים לבעל סוכה שהוקמה בעיר. "מדינת היהודים? עיריית גבעתיים מחלקת קנסות ליהודים שהקימו סוכות ברחבי העיר. בושה", כתב קרומבי.

אלא שהתברר בהמשך שמדובר בסוכה שבנה אחיו על מדרכה. ראש העיר גבעתיים, רן קוניק, הגיב לקרומבי בתמונת הסוכה שחוסמת את המדרכה וכתב: "צר לי מר קרומבי, אתה פועל בניגוד לרוח חב"ד כפי שאתם מציגים אותה: קירוב ללבות ואחדות. תמצא מקום לסוכה שלך, כמו כל יהודי אחר בגבעתיים, לא על מדרכה שחוסמת מעבר הולכי רגל! פייק ניוז במיטבו", טען ראש העיר.

הסוכה מתוך הטוויטר של ראש העיר.

ברל'ה לא נשאר חייב והגיב: "מר קוניק, אני לא תושב גבעתיים ככה שלא ברור מה אתה רוצה ממני.. ובעיר שבה אני מתגורר ראש העיר לא מציק סתם לתושבים. ראיתי את המקרה והוא קומם אותי וצייצתי (כמובן על דעתי) בתקווה שאולי תפתח את ליבך בחג הסוכות. עדיין לא מאוחר.. לא הכל פוליטיקה בחיים. חג שמח!".

ראש העיר הפתיע את קרומבי וכתב לו בתגובה: "אבל בעל הסוכה, אחיך מנדי קרומבי, כן גר בגבעתיים… אז או שלא תתערב בענינים שלא קשורים אליך או שתישא באחריות לדברים שאתה מפרסם, רק נא לא לזלזל בנו ובאינטליגנציה שלנו. טיפשים אנחנו לא".

ברלה קרומבי בניית סוכה גבעתיים רן קוניק דוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד