כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יהדות התורה: "אם גדעון סער ירוץ, נתמוך בו"

החרדים רוצים את סער • ח"כ בכיר ב'יהדות התורה' ל'בחדרי חרדים': "אם שר הפנים לשעבר ירוץ בבחירות המקדימות ויזכה בראשות הליכוד, נתמוך בו במהלך הרכבת הממשלה הבאה" • מסביר: "סער התנגד להדרת החרדים, התנהל בהגינות ונלחם למען השבת" • מוקדם יותר פנו לסער פעילי ליכוד, בבקשה שיתמודד מול נתניהו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

"אם שר הפנים גדעון סער ירוץ לראשות הליכוד, אנו נתמוך בו", כך אומר אמש (ה') ח"כ חרדי בכיר ל'בחדרי חרדים'.

אמש פורסם כי שר הפנים לשעבר גדעון סער מבכירי הליכוד שוקל לרוץ מול ראש הממשלה בנימין נתניהו במרוץ הפריימריס לכס יו"ר מפלגת הליכוד, שיתקיימו ביום י"ג טבת.

ח"כ בכיר ביהדות התורה אומר הערב ל'בחדרי חרדים': "גדעון סער יזכה לתמיכה מלאה מקיר לקיר של הסיעות החרדיות בכנסת, במידה וייבחר לראשות הליכוד ויוטל עליו להרכיב את הממשלה הבאה.

"החרדים זוכרים לטובה את עזרתו הרבה לסיעות החרדיות, את עמדתו העקבית נגד הדרת חרדים מהממשלה, את גישתו ההוגנת ואת מלחמתו למען השבת בתל אביב".

מוקדם יותר הערב פורסם כי פעילים מרכזיים בתנועת הליכוד פנו לסער והפצירו בו לרוץ בפריימריס לראשות הליכוד מול נתניהו. סער קיבל בעבר את המקום הראשון בפריימריס וסיכוייו להביס את נתניהו טובים. לפי טענת הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין, פנייה מעין זו גם נעשתה מצד גורמים חרדים, וזאת מחשש שנתניהו יובס בבחירות הכלליות.

סער פרש לפסק זמן מהחיים הפוליטים לפני כחודשיים וחצי, בטקס הרמת כוסית לרגל ראש השנה שהתקיים בכפר המכביה.
גדעון סער פריימריס ליכוד בחירות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד