כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ולא בגלל תקלה

אימה בסופרלנד: נתקעו על רכבת הרים בין שמיים וארץ

עשרות מבלים בסופרלנד שבילו להנאתם על רכבת ההרים המתנשאת לגובה 50 מטרים נתקעו עליה כשהם הפוכים וזאת בשל אחד שלחץ על לחצן המצוקה וגרם לעצירת המתקן. כעבור דקות הרכבת חזרה לפעול

אימה בסופרלנד: נתקעו על רכבת הרים בין שמיים וארץ
רכבת הרים בסופרלנד צילום: לירון אלמוג, פלאש 90

בעקבות מעשה קונדס, נוסעים ברכבת ההרים המכונה 'קומבה' בסופרלנד שבראשון לציון נתקעו בשעות הצהריים (ראשון) בין שמיים וארץ למשך דקות ארוכות כשהם הפוכים וראשם כלפי מטה, בעקבות לחיצה של אחד האנשים בפארק על לחצן המצוקה שגרם לרכבת לעצור מיידית על מקומה.

בתיעוד מרגעי האימה הראשונים, נראים עשרות המבלים כשהם שוהים דקות ארוכות באוויר ללא תזוזה, כשהם מרותקים למתקן רגע לפני הנקודה הגבוהה ביותר שלו המתנשא לגובה של 50 מטר.

המשטרה הרגיעה במהרה ומסרה ש"מדובר בעצירה ככל הנראה בעקבות מעשה קונדס של אדם שלחץ על כפתור המצוקה. הרכבת המשיכה והכל כשורה".

באתר הסופרלנד נכתב על מתקן 'הקומבה': "אם אין לכם אומץ, אל תנסו בכלל לעלות על רכבת ההרים הזו! מתקן חדיש ברמה בינלאומית מהדור המתקדם ביותר, בדיוק כמו בפארקים המובילים בחו"ל. מתיישבים בזוגות במושבים המיוחדים, הרגליים מתנופפות באוויר, והופ עולים לגובה 50 מ', במהירות מסחררת של 100 קמ"ש, ונסחפים לדהירה עוצרת נשימה, למטה ולמעלה, המלווה בלופים מהפכי קרביים, בברגים מסולסלים ובירידות חדות, כמעט ללא מעצורים".

עוד נכתב: "תרגישו איך הרגליים כאילו פוגעות בעמודים (אל דאגה, זו רק אשליה אופטית) ואיך הנשמה יוצאת מהגוף עם כל צרחה וצרחה. זכרו: המתקן מתאים לאמיצים באמת ולחובבי האקסטרים. כמובן, רמת הבטיחות כאן היא מהגבוהות ביותר בארץ".

רכבת רכבת הרים סופרלנד לחצן מצוקה לונה פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד