כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

השר ארדן: "התקשורת בישראל חילונית מדי"

בכנס פוליטי בקרית אונו, השתתפו יחימוביץ', ארדן ועו"ד ציון אמיר, ושיתפו את דעתם על מערכת הבחירות המתחממת

גלעד ארדן, פלאש90
גלעד ארדן, פלאש90

"נראה שאנו צפויים לפרגמנטציה גדולה יותר, כלומר יותר מפלגות קטנות יבחרו לכנסת", כך אמר אתמול (ד') השר גלעד ארדן, בהשקת "הפרלמנט של אונו", בספרייה העירונית, בית לתרבות יוצרת, בקריית אונו.

את האירוע הנחה חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס". נכחו באירוע השר גלעד ארדן, ח"כ שלי יחימוביץ' ועו"ד ציון אמיר.

ארדן אמר עוד כי "הליכוד ינסה לשכנע את הציבור לבחור במפלגה גדולה כדי לייצר יציבות שלטונית". באשר להקמת גוש ימין גדול שיתבסס על מספר מפלגות ימין שיתאחדו לפני הבחירות, ציין כי הוא לא רואה שיתוף פעולה עם מפלגות הימין אלא אם כן השמאל יקים גוש שמאל, ואז יצטרכו להתאחד גם הם.

בנושא התקשורת בישראל אמר ארדן כי היא חילונית מדי לטעמו, ולא נותנת ביטוי מספיק למגזרים בחברה הישראלית כגון רוסים, חרדים וערבים. ארדן ציין כי ישמח "להישאר בתפקידי ולהחזיק את תיק משרד הפנים גם לאחר הבחירות הבאות".

שלי יחימוביץ': "אני חושבת שמאז תום המלחמה האחרונה (צוק איתן) יכול היה לנבוט זרע של שתיל רך של תקווה, כי ראינו מערך של מדינות ערביות שחולקות אינטרס משותף איתנו: ערב הסעודית, איחוד האמירויות, מצרים והרשות הפלסטינית. אפילו אבו מאזן נראה פתאום מבוגר שפוי לעומת החמאס ודאעש. נתניהו נבהל ומיד החליט לבנות כמה אלפי יחידות דיור בשטחים. נתניהו לא מוכן לתת צ'אנס, אף שלא בטוח שנצליח. יש חובה לנסות כל הזמן".

עו"ד ציון אמיר נשאל לגבי הנשיא לשעבר משה קצב. הוא סיפר כי הוא מבקר אותו אחת לחודשיים בכלא ומשוחח איתו טלפונית. "קצב כבר שלוש שנים בכלא ומצבו לא טוב". לשאלה האם ירוץ לפוליטיקה ויצטרף לרשימת משה כחלון אמר כי הוא אכן מרגיש שברצונו להיכנס לפוליטיקה אך הדבר אינו "בוער בעצמותיו". יחד עם זאת הוא רואה במשה כחלון "אדם שבא ממקום אותנטי לפעילות הציבורית ויש ביכולתו לתפקד בצורה טובה בחברה הישראלית".
ארדן חרדים תקשורת יחימוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד