י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הליכוד נערך: רגב תומכת במועמדות סער

בעקבות הפרסום אמש על האפשרות שגדעון סער יתמודד מול ראש הממשלה בפריימריז בתוך מפלגת הליכוד, הודיעה ח"כ מירי רגב על תמיכתה במועמדותו • גורם חרדי לבחדרי חרדים: "גדעון סער יזכה לתמיכה מלאה מקיר לקיר של הסיעות החרדיות בכנסת, במידה וייבחר לראשות הליכוד ויוטל עליו להרכיב את הממשלה הבאה"

צלם: פלאש 90
צלם: פלאש 90

לאחר שאמש (ה) דווח כי שר הפנים לשעבר גדעון סער שוקל לרוץ בפריימריז לראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, הצהריים מודיעה ח"כ מירי רגב, הנחשבת לכוח משמעותי במפלגה, על תמיכה בו במרוץ.

בראיון לרשת ב של קול ישראל, אמרה רגב כי עדיין לא נפלה ההחלטה האם סער יצטרף למרוץ והתשובה צפויה להתקבל בימים הקרובים, והביעה תמיכה מלאה בו.

פעיל בכיר בליכוד אמר הצהרים בשיחה עם בחדרי חרדים, כי ח"כ רגב נחשבת לאחד הח"כים שצפויים להפתיע בהתמודדות בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת. רגב נחשבת לפופולרית במיוחד בקרב חברי מרכז הליכוד והיא מקורבת מאוד לסער.

אמש עם פרסום האפשרות על הצטרפותו של סער למרוץ על ראשות הליכוד, אמר ח"כ בכיר ביהדות התורה ל'בחדרי חרדים': "גדעון סער יזכה לתמיכה מלאה מקיר לקיר של הסיעות החרדיות בכנסת, במידה וייבחר לראשות הליכוד ויוטל עליו להרכיב את הממשלה הבאה.

"החרדים זוכרים לטובה את עזרתו הרבה לסיעות החרדיות, את עמדתו העקבית נגד הדרת חרדים מהממשלה, את גישתו ההוגנת ואת מלחמתו למען השבת בתל אביב".
רגב סער חרדים תמיכה ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד