י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ממטרים רבים בגליל ובמרכז

כיסה את הסוכה מפני הגשם - ונפל: מצבו בינוני

גבר נפל מגובה 2 מטר כשכיסה סוכה בבני ברק, מצבו בינוני. הגבר טופל בידי חובשים, הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. הלילה ירדו גשמים בגליל, אזור ירושלים ובשומרון

כיסה את הסוכה מפני הגשם - ונפל: מצבו בינוני
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב נורוק בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר בן 43 עם חבלה בחזה, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חובש הצלה ידידיה פרידמן דיווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי גבר בן 43 הסובל מחבלה בחזה לאחר שנפל מגובה של כ-2 מטרים בעת שכיסה את סוכתו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה".

ממד"א נמסר: בשעה 08:00 התקבל דיווח במרחב דן על גבר שנפל מסולם בגובה של כ-2 מטר כשכיסה את הסוכה עקב הגשם בבית בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בלינסון גבר בן 43 במצב בינוני עם חבלה בחזה.

הלילה ירדו גשמים בגליל, אזור ירושלים ובשומרון. בקיבוץ אילון שבגליל המערבי ירדו כמעט 5 מ"מ גשם ביממה האחרונה, גם בבוקר הגשם נמשך, ממטרים ירדו גם בחיפה ובתל אביב. מחר עדיין צפוי גשם מקומי בעיקר בצפון הארץ ולאורך מישור החוף.

 

גשם בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד