י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יוזמה בבית הגר"ח: רובינשטיין למקום רביעי

בעוד מקומם של גפני, מקלב ואשר מובטח ככל הנראה, שאלת איוש המקום הרביעי של 'דגל התורה' עדיין פתוחה • בבית הגר"ח קנייבסקי מבקשים לקדם את מועמדות מקורבו וראש עיריית בני ברק לשעבר אברהם רובינשטיין, שהגר"ח מעריך את פעלו • "מדובר במהלך שמצריך את הכרעתו ותמיכתו הסופית של הגראי"ל שטיינמן"

אברהם רובינשטיין. צילום: ארכיון בחדרי רחדים
אברהם רובינשטיין. צילום: ארכיון בחדרי רחדים

יוזמה מפתיעה באשר לזהותו של המקום הרביעי בסיעת 'דגל התורה', והמועמד השמיני ברשימה המאוחדת של יהדות התורה לכנת, יוצאת היום (ו') מביתו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק.

כזכור, בעוד מקומם של חברי הכנסת המכהנים, משה גפני אורי מקלב, ויעקב אשר, נראה בטוח ברשימה, הרי ששאלת המקום הרביעי והריאלי למדי נותרה פתוחה.

בני הבית ברחוב רשב"ם מריצים את מועמדותו של אברהם רובינשטיין, המשמש כמ"מ ראש עיריית בני ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', מקורבו ונאמנו של הגר"ח, שמכיר לו טובה על פועלו כראש עיריית בני ברק ומעוניין בקידומו.

אחד ממקורבי הבית ברחוב רשב"ם אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מובן שמדובר במהלך שמצריך את הכרעתו ותמיכתו הסופית של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. אולם לר' חיים הנושא חשוב מאוד, הוא משוכנע שהרב רובינשטיין הוא שליח ציבור ראוי שיועיל למשלחיו".

רובינשטיין (56) נחשב לנאמן ומקורב ביותר לגר"ח קנייבסקי, ואף זוכה לכינוי תדיר בשם 'המלך' בכל פעם שמגיע לביתו. גם אירועי 'דינר' לטובת כולל 'נחלת משה' שרובינשטיין עומד בראשותו נערכים בבית הגר"ח.

לאחר בחירתו של יעקב אשר לכנסת, מונה רובינשטיין לשמש כראש עיריית בני ברק עד לבחירות בחודש חשוון תשע"ד.


רובינשטיין השבוע עם הגר"ח קנייבסקי
רובינשטיין קנייבסקי הגרח דגל התורה רשימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד