ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
חשד לניפוח נכסי נדל"ן

טראמפ: "התובע במשפט "מושחת" והשופט "מטורלל"

הנשיא לשעבר הודיע כי הוא יתייצב היום בבית המשפט כדי "להגן על המוניטין שלי". משפטו של הנשיא לשעבר ושניים מבניו מתחיל בגין חשד לניפוח נכסי הנדל"ן שלהם לצורך קבלת הטבות. טראמפ תיאר את התובע כ"מושחת" והשופט "מטורלל"

טראמפ: "התובע במשפט "מושחת" והשופט "מטורלל"
מגדלי טראמפ צילום: Pixabay

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הודיע ​​כי יופיע היום (שני), בבית המשפט במסגרת תחילת משפטו בפרשת חשד לניפוח נכסי הנדל"ן שלו במשך שנים כדי לקבל הטבות מס.

"אני אלך לבית המשפט כדי להגן על שמי והמוניטין שלי", כתב טראמפ בפלטפורמה "האמת החברתית", ותיאר את התובע של ניו יורק כ"מושחת" ואת השופט בתיק כ"מטורלל".

כזכור היום מתחיל בניו יורק משפטם של הנשיא לשעבר ושניים מבניו, אשר מואשמים בניפוח מסיבי של נכסי הנדל"ן שלהם במשך שנים, כשהוא מתמודד לראשות המפלגה הרפובליקנית במטרה לרוץ לבחירות לנשיאות ב-2024.

הנשיא לשעבר בן ה-77 ועורכי דינו רמזו שהוא עשוי להשתתף לפחות בכמה דיונים בבית המשפט העליון של מדינת ניו יורק. טראמפ יגיע כעד.

לא ייגזר עליו עונש מאסר במקרה זה, אך המשפט יספק תצוגה מקדימה של האירועים המשפטיים הנוספים שלו.

טראמפ מואשם בפלילים ב-4 מקרים שונים, עליו להופיע החל מה-4 במרץ בפני בית משפט פדרלי בוושינגטון. הוא מואשם בכך שניסה, בזמן שהותו בבית הלבן לבטל את תוצאת הבחירות לנשיאות ב-2020, שבהן ניצח ג'ו ביידן.

לאחר מכן הוא יעמוד למשפט במדינת ניו יורק באשמת הונאת מס, ולאחר מכן בפלורידה בגלל טיפול רשלני במסמכים סודיים לאחר עזיבתו את הנשיאות. ויעמוד לדין במדינת ג'ורג'יה בגין נסיון להשפיע על תוצאות הבחירות במדינה.

השופט ארתור אנגורון אמר שטראמפ ושניים מבניו, דונלד ג'וניור ואריק, ביצעו "הונאות פיננסיות חוזרות ונשנות" בשנות ה-2000 על ידי ניפוח ערך הנכסים הפיננסיים והנדל"ן של החברה שלהם.

לפי כתב האישום, טראמפ וילדיו ניפחו בכוונה את שווי הנכסים הללו במיליארדי דולרים כדי לקבל, בין השאר, הלוואות בתנאים טובים יותר מהבנקים בין השנים 2011 ל-2021. טראמפ אמר שהבנקים מעולם לא התלוננו על ההלוואות שהעניקו לו.

דונלד טראמפ בחירות ארצות הברית ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד