כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נפגש עם אחיו של המחסל - ונורה למוות: כתב אישום בפרשת רצח ראש הארגון

הפרקליטות הגישה כתב אישום כנגד האני קשוט מרמלה, לאחר שרצח יחד עם אחרים את העבריין בני שלמה, פצע את מאבטחו, שדד רכב וסיכן עוברי אורח ומשתמשים אחרים בדרך

חיסול בני שלמה
חיסול בני שלמה צילום: מצלמות אבטחה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד האני קשוט (20) מרמלה, לאחר שרצח יחד עם אחרים את העבריין בני שלמה, פצע את מאבטחו, שדד רכב וסיכן עוברי אורח ומשתמשים אחרים בדרך.

מכתב האישום שהגיש עו"ד מיכאל כהן עולה כי קשוט קשר יחד עם שניים אחרים היוו חלק מחולית חיסול שביצעה את רצח שלמה. לצורך קידום והוצאת תכנית החיסול לפועל, נקטה החוליה בפעולות רבות, ביניהן קבלה של רכב גנוב, עליו הותקנו לוחיות רישוי מזויפות וכן לוחיות רישוי שנגנבו על ידם מרכב אחר, הצטיידות בשני אקדחים ותחמושת תואמת, בשלושה כובעי גרב וכן בשני בקבוקים המכילים בנזין.

בתאריך 3.10.2022 שהה שלמה בתחנת דלק הממוקמת בצדו הצפוני של כביש 44, כשהוא מאובטח בידי מאבטחו הפרטי. שלמה הגיע למקום למטרת מפגש עם חמודה קשוט שהינו אחיו של הנאשם, ושוחח עמו בזמן זה. בשעה 14:30, נכנסה חולית החיסול ברכב הביצוע, אל רחבת החניה של תחנת הדלק.

עם הגעתה למקום, פרקו שניים מחברי החוליה מרכב הביצוע, כשבידיהם האקדחים וכשהם עוטים את כובעי הגרב על פניהם. השניים רצו אל עבר המנוח, החלו לבצע ירי לעברו והמנוח נס על חייו בניסיון להימלט. לאחר שהבחינו השניים במאבטח, אחד מהשניים ירה בו במטרה לנטרלו. אחד מחברי חולית החיסול רדף אחר המנוח, שבשלב מסוים, נפל. אז השיג אותו וירה בו מספר קליעים מטווח קרוב כדי לוודא את מותו. 

בגופו של המנוח נגרמה פגיעה רב מערכתית שהביאה למותו. לגופו של המאבטח חדרו שני קליעים אשר גרמו לחבלות חמורות באיבריו הפנימיים והוא נזקק לניתוחים פולשניים ולאשפוז ממושך. סמוך לאחר הירי, שבו שני חברי חולית החיסול אשר פרקו מרכב הביצוע אל הרכב, והחוליה החלה בנסיעה פרועה ומסוכנת. הקצין ס' אשר הבחין בשלבו האחרון של אירוע הירי, החל מידית במרדף אחר חולית החיסול כשהוא רכוב על גבי הקטנוע שלו.

רצח בני שלמה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד