כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דרעי: "ישי מס' 2; יהיו פנים חדשות ברשימה"

בראיון לערוץ 10, הצהיר יו"ר ש"ס אריה דרעי, כי אלי ישי יזכה למקום 2 ברשימת ש"ס ויכהן כשר בכיר בממשלה הבאה • הוסיף: "יהיו פנים חדשות ברשימה" • תקף את בנט: "לא הזיז אצבע, לא עשה למען העסקת חרדים ודאג רק למתנחלים" • סירב לחשוף על מי ימליץ להרכבת הממשלה - בנימין נתניהו או בוז'י הרצוג: "עוד לא ראיתי את הרשימות שלהם"

דרעי:  "ישי מס' 2; יהיו פנים חדשות ברשימה"
פלאש 90

"ישי יקבל מספר 2 ויכהן כשר בכיר", כך אומר הערב יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון לערוץ 10.

לקראת ההצבעה ביום שני במליאת הכנסת על פיזור הכנסת, אומר יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי בראיון מיוחד לחדשות 10: "איו דיבורים כרגע על אפשרות לממשלה חליופית ומניאע הבחירות", לא דיברו איתי על זה עד עכשיו".

דרעי הדגיש שהנושא המרכזי בו תעסוק ש"ס בבחירות הקרובות וכן בשאלה באיזה ממשלה הם יקחו חלק יהיה סביב העזרה לשכבות החלשות. "קרוב ל-2 מליון איש נמצאים מתחת לקו העוני", אמר, "השאלה מה יהיה להם מה לאכול תהיה במרכז השיח".

דרעי סירב להגיד על מי ימליץ לאחר הבחירות להרכבת הממשלה הבאה - נתניהו או הרצוג. "הכל זה וירטואלי", אמר, "כל עוד לא ראיתי את הרשימות שלהם".

דרעי תקף בחריפות את יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ואת יאיר לפיד ואמר: "למדתי מהקואליציה הזאת דבר אחד, לפיד אמר שהוא דואג למעמד הבינים ולא עניין אותו שום מעמד אחר, אני רואה את בנט שחוץ מהמתנחלים לא מעניין אותו כלום. שר הכלכלה שלא הזיז האצבע להעסקת החרדים. כל אחד דואג למגזר שלו. אני החלטתי לטפל בשכבות החלשות, הם חייבים לקבל יותר, אין להם פה באף מקום".

עוד הוסיף דרעי ביחס למחלוקת הפנימית בש"ס: "אלי ישי יהיה מספר 2 ושר בכיר. אני משוכנע ובטוח בזה שאלי ישי יהיה ברשימה, וש"ס תהיה מאוחדת, אין פילוגים, והוסיף: "יהיו פנים חדשות ברשימה".
ש דרעי שכבות חלשות אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד