כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חודש לבחירות

סקר דרמטי באשדוד: לסרי מזנק ל-40% ומתקרב להכרעה בסיבוב ראשון

סקר חדש של 'דיירקט פולס' מעניק 40% תמיכה לראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי מה שמקרב אותו להכרעה בסיבוב ראשון • אם ש"ס תעביר את תמיכתה מאמסלם לברק סרי, יחיאל לסרי מקבל עוד 4% ועולה ל-44%, מה שיוביל לניצחון מובטח בסיבוב הראשון

סקר דרמטי באשדוד: לסרי מזנק ל-40% ומתקרב להכרעה בסיבוב ראשון
ראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: סקר עומק חדש של מכון הסקרים 'דיירקט פולס', שנערך בקרב 892 נשאלים ב-29 לספטמבר, מציג תוצאות דרמטיות על מערכת הבחירות המקומית באשדוד.

לפי הסקר, ראה"ע המכהן ד"ר יחיאל לסרי מזנק ל-40% התמיכה הדרושים לניצחון בסיבוב ראשון, כשהרחק מאחוריו משתרכים המתמודדים האחרים: הלן גלבר עם 18%, ברק סרי עם 11%, אלי נכט עם 9%, כצנלסון ואבי אמסלם, יו"ר ש"ס, עם 8% בלבד כל אחד, ואלי לחמני רק עם 6%. חשוב לציין שהנתונים הם בקרב בעלי הדעה, כאשר 8% מהנשאלים עדיין מוגדרים כמתלבטים.

בנוסף, נשאלו הנסקרים מה יעשו במקרה בו תבחר ש"ס להסיר את מועמדות אבי אמסלם ולחבור לברק סרי, התוצאה במקרה הזה הביאה לעלייה של ראה"ע המכהן לסרי ב-4% נוספים ל-44% תמיכה, מה שאומר ניצחון מובטח כבר בסיבוב ראשון.

שאלה נוספת שנשאלה בסקר ביקשה לבחון את סיכויי המתמודדים בעיני התושבים. הסקר שאל: "ללא קשר להצבעתכם, מי לדעתכם ינצח בהתמודדות על ראשות העיר באשדוד?". במקרה הזה 41% מהנשאלים בטוחים שד"ר יחיאל לסרי ימשיך לכהונה נוספת, כשאחריו בפער אדיר נמצאת הלן גלבר.

מהסקר עולה כי המגמה בחודש האחרון היא התחזקות של לסרי בציבור הכללי (בקרב החרדים לסרי נשאר יציב על אותו נתון, כך גם בקרב עולי ברית המועצות), ועל פי הסקרים הוא המועמד המוביל בציבור הכללי עם עלייה של 4% בחודש האחרון בקרב קהל זה. יצויין כי הסקר נערך עבור מטהו של ראה"ע לסרי המתמודד כאמור לראשות העיר.

בחירות מקומיות 2023 בחירות מוניציפליות 2023 אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד