כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

"ממשלה עם החרדים לא עומדת כעת על הפרק"

חברי הכנסת החרדים מכחישים נמרצות את השמועות על כניסה לממשלה עם נתניהו ודחיית הבחירות • "לא ניכנס לממשלה שהתעמרה בציבור החרדי; ראוי שמפיצי הספינים יגלו מעט אחריות בעת הזאת" • פרוש הגיב לטענות לפיד: "לא היה שום דיל, הממשלה לא יכלה לתפקד יותר" • חה"כ ליצמן: "הממשלה התפרקה בגלל קריסת התכנית הכלכלית של לפיד"

חבר הכנסת פרוש, פלאש90
חבר הכנסת פרוש, פלאש90

בעקבות השמועות על כך שהמפלגות החרדיות נמצאות במשא ומתן עם ראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלה חלופית, אומר ח״כ מאיר פרוש ל'בחדרי חרדים': ״ממשלה חלופית עם החרדים, לא עומדת על הפרק. לא נכנס לממשלה שהתעמרה בציבור החרדי".

ח״כ פרוש הוסיף ועקץ גורמים חרדים שמפיצים ספינים לאחרונה ואמר ״יהיה נכון שאותם גורמים חרדים המפיצים את אותם הספינים ושוכריהם, יגלו אחריות בעת הזאת״.

עוד הוסיף ח״כ פרוש והגיב לטענותיו של לפיד כי הולכים לבחירות בגלל דיל עם החרדים: ״התפרקותה של הממשלה הינה כתוצאה מכך שאינה יכולה לתפקד יותר, ואין בה משילות. אין לכך קשר לדיל עם החרדים".

מוקדם יותר הבוקר דחה גם ח״כ יעקב ליצמן את הדיבורים על אפשרות להקמת ממשלה צרה עם המפלגות החרדיות.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר: ״אין צורך להיסחף לספינולוגיה המיותרת הזו, אפילו לא פנו אלינו על זה רשמית. מדינת ישראל הולכת לבחירות מוקדמות בגלל כישלונה הקולוסאלי של ממשלת נתניהו-לפיד-בנט בכל התחומים, ובראשם קריסה טוטאלית של תכניתו הכלכלית של לפיד, חוסר מעוף בתחומי הדיור, יוקר המחיה ופגיעה מתמשכת במעמד הביניים״.

יצויין, שעד לרגעים אלו לא זומנו חברי ועדת הכנסת לדיון ביום שני בוועדה, לקראת ההצבעה בקריאה שניה ושלישית על חוק לפיזור הכנסת. יו"ר הועדה ח"כ יריב לוין אישר שעדיין לא שיגר זימונים.

במערכת הפוליטית גוברות ההערכות לפיהן ראש הממשלה בנימין נתניהו בודק את האפשרויות להקמת ממשלה חילופית, בכדי לדחות את הבחירות.
פרוש קואליציה נתניהו ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד