ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
צעיר בן 25

דיווח: בנו של פריגוז'ין יירש את נכסי אביו ואת השליטה בוגנר

ערוצי טלגרם לא רשמיים ברוסיה אומרים כי על פי צוואתו של יבגני פריגוז'ין, את נכסיו וכל האימפריה העסקית שלו יירש בנו פאבל בן ה-25. פאבל פריגוז'ין הגיש בקשה לירושה ב-8 בספטמבר  

דיווח: בנו של פריגוז'ין יירש את נכסי אביו ואת השליטה בוגנר
מפקד כוח וגנר מוקף בלוחמיו צילום: צילום מסך

דיווחים לא רשמיים טוענים כי בנו של יבגני פריגוז'ין יירש את נכסיו של אביו ואת השליטה בוגנר. באחד הערוצים דווח, כי יש להם עותק של צוואתו של פריגוז'ין.

פריגוז'ין נהרג בהתרסקות מטוס פרטי באוגוסט האחרון לאחר שמטוסו נפל חודשיים לאחר שהוביל מרד כושל נגד הנהגת רוסיה. המסמך, שאושר לכאורה על ידי נוטריון ב-2 במרץ, מגדיר לכאורה את בנו בן ה-25 של פריגוז'ין, פאבל, כיורש היחיד של נכסיו הנרחבים, כולל אלו של "קבוצת וגנר".

הפרסום הלא רשמי מצביע על כך שפאבל פריגוז'ין הגיש בקשה לירושה ב-8 בספטמבר.

עוד דווח, כי פאבל אמור לגבות את כל החובות המגיעים לאביו, וההערכה שמשרד ההגנה הרוסי חייב לאימפריית העסקים של פריגוז'ין עד 800 מיליון דולר, אך רשת CNN דיווחה כי אי אפשר לאמת את הנתון הזה.

ערוצי טלגרם הקשורים לוגנר טענו כי פאבל פריגוז'ין מנהל משא ומתן פעיל על החזרת אנשי וגנר לאזור הלחימה באוקראינה. לא ניתן לאמת את הטענות, ולא ברור אם לוחמי וגנר ייקלטו בגדודים צבאיים שונים.

ערוץ הטלגרם GreyZone, שדיווח תדיר על וגנר ויבגני פריגוז'ין, טען כי פאבל מנהל משא ומתן עם כוח המילואים הרוסי רוסגבורדיה על החזרת לוחמי וגנר למלחמה באוקראינה.

רוסגבורדיה קיבלה חלק גדול מהנשק הכבד של וגנר לאחר שהחברה פורקה מנשקה בעקבות המרד. יש לציין כי אי אפשר עדיין לאמת את הדיווחים הללו, או את האותנטיות של הצוואה.

יבגני פריגוז'ין ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה כוח וגנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד