כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הנשיא ריבלין: אני חושש שהציבור יימנע מלהצביע

ריבלין התבטא הבוקר בזכות הגושים, והביע תקווה כי אחרי הבחירות - "מה שהיה לא יהיה" • "חכי"ם הבטיחו שינוי ולא הביאו"

ריבלין הבוקר, פלאש90
ריבלין הבוקר, פלאש90

יום לפני ההצבעה הצפויה מחר במליאת הכנסת על פיזור כנסת ה-19 והליכה לבחירות, אומר הבוקר (א) נשיא המדינה ראובן ריבלין בוועידת ישראל לעסקים שנערכת במלון אינטרקונטיננטל בת"א, שהוא חושש שהאזרחי לא ילכו להצביע.

בתשובה לשאלתו של עורך "גלובס" חגי גולן, אם יש לו מושג מה יקרה אחרי הבחירות, אמר ריבלין: "אני מקווה שמה שהיה לא יהיה, כלומר יש לי חשש שהציבור לא יילך לבחירות מתוך כי הוא לא מאמין, שאולי תהיה אמירה כאילו הדמוקרטיה לא מועילה. אני מקווה שהציבור כולו ילך לקלפי. גם המנהיגים הפוליטיים צריכים להבין שחזרה לגושים המרכזיים חשובה למשילות".

"המחאה החברתית הביאה לראשונה בכנסת מצב שבו 57 ח"כים התחלפו, וזו הייתה בשורה. יחד עם זאת, לא נבחרו לכנסת אנשים שמגובשים בדעתם, כל אחד בא על מנת להביע את יכולותיו האישיות, לא תמיד ידע להיכן הוא פונה ומהן ההכרעות שהוא צריך לקבל. זה גרם לתזזית. האזרחים די מאוכזבים מפני שהבחירות האחרונות שינו בתכלית את דרך ההליכה לקלפי, אך לא הביאו מענה".

יצויין שעיתון ידיעות אחרונות יצא בקמפיין גדול מעל דפי העיתון הקורא לציבור להגיע להצביע בבחירות, ביום שישי הופיעו בעיתון המספרים של המצביעים במערכות בחירות האחרונות.
ריבלין מערכת פוליטי בחירות עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד