י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כתב אישום: סוהר קיבל שוחד והבריח סלולרי

סוהר בכלא שיקמה נאשם כי הבריח מכשירי סלולר לשריף נאג'י, אסיר בטחוני המרצה 4 מאסרי עולם מצטברים

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

כתב אישום הוגש הבוקר (א) נגד סוהר בשירות חובה בכלא שיקמה באשקלון, המואשם כי במספר הזדמנויות רכש והחדיר לכלא טלפונים ניידים ושעון סלולרי בעבור אסיר בטחוני, שריף נאג'י, פעיל בארגון הפת"ח, השפוט ל-4 מאסרי עולם מצטברים. בתמורה, קיבל הנאשם מהאסיר שוחד של כ-25 אלף ₪.

כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) בבית משפט המחוזי בבאר שבע, מייחס לנאשם ביצוע עבירות של לקיחת שוחד, קשירת קשר לפשע, עבירה לפי חוק איסור מימון טרור ועוד.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אלכס דרנבויים, פנה לנאשם בכלא אסיר בטחוני, המרצה כאמור עונש מאסר ממושך בגין עבירות חמורות נגד בטחון המדינה ושממשיך את פעילותו מהכלא נגד בטחון המדינה, והציע לנאשם לקשור עימו קשר להכניס טלפונים סלולריים לאגף, עבור אסירים ביטחוניים, פעילי טרור, תמורת סכומי כסף גדולים במזומן. הנאשם הסכים ובמסגרת הקשר, במספר הזדמנויות, היה הנאשם בקשר ממושך עם האסיר, והכניס עבורו לכלא טלפונים סלולריים, שעון המשמש גם שעון וגם טלפון סלולרי וציוד נוסף, כדי שימצאו ברשות האסירים באגף, שהוא אגף בטחוני, בו מרצים מאסר אסירים רבים שביצעו עבירות ביטחוניות.

הנאשם קיבל מהאסיר סכומי כסף גדולים עבור רכישת המכשירים ואת יתרת סכומי הכסף שקיבל, כ-25,000 ₪, הפקיד בחשבון הבנק שלו. בהתאם לחוק איסור ומימון טרור, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לחלט את הכסף לקופת המדינה.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. בבקשת המעצר נכתב כי "בשנים האחרונות, אנו עדים לניסיון חוזרים ונשים (וגם להצלחות) של הכנסת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים בבתי הכלא במדינת ישראל. השימוש בטל"ס המוברחים בסיוע אסירים ואף סוהרים, באמצעים שונים ורבים לבתי הכלא, נעשה בידי האסירים הביטחוניים למטרות שונות, ביניהן מגעים של האסירים הביטחוניים עם ארגוני הטרור ברצועת עזה ובגדה. מעשיו של המשיב הם חלק משרשרת הברחת טלפונים המהווה סיכון לבטחון מדינת ישראל, שאותו יש למנוע, ורק בדרך של מעצר ממש, ניתן למנוע את המשך ביצוע המעשים".
נאשם סוהר פרקליטות סלולרי אסיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד