י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
הפריימריז ביש עתיד

הח"כ שמתמודד מול לפיד: "יותר מח"כ אחד במפלגה יתמוך בי"

חה"כ רם בן ברק שמתמודד בפריימריז של יש עתיד מול יאיר לפיד טען כי ביכולתו להביא קהלים חדשים למפלגה במידה וייבחר. לדבריו, "יש יותר מחבר כנסת אחד ביש עתיד שצפוי לתמוך בי"

הח"כ שמתמודד מול לפיד: "יותר מח"כ אחד במפלגה יתמוך בי"
רם בן ברק צילום: ערוץ כנסת

חה"כ רם בן ברק שמתמודד בפריימריז של יש עתיד על ראשות המפלגה מול היו"ר הנוכחי יאיר לפיד טען הבוקר (שלישי) כי אם ייבחר הוא מעריך שביכולתו להביא קהלים חדשים למפלגה.

בריאיון בגלי צה"ל טען הח"כ: "אם אעמוד בראש המפלגה אף אחד לא יעזוב אותה, מעריך שקהלים נוספים שלא מצביעים היום למפלגה יגידו 'אם עומד שם רם בן ברק עם הרקורד שלו - אנחנו מצטרפים ליש עתיד'".

לדבריו, "יש יותר מחבר כנסת אחד ביש עתיד שצפוי לתמוך בי".

בתוך כך, חה"כ קארין אלהרר שהתראיינה אף היא בגל"צ אמרה: "אני עוד לא יודעת למי אצביע, בוא ניתן לרם בן ברק להציג את מרכולתו קודם. אני לא רוצה כרגע להתמודד".

כזכור, ועידת מפלגת "יש עתיד" בראשות היו"ר יאיר לפיד, הודיעה אמש (שני) כי תקיים בדצמבר 2023 בחירות חדשות לראשות המפלגה. ח"כ רם בן ברק הודיע על התמודדותו מול לפיד.

חברי הוועידה קיבלו הודעה כי במסגרת הועידה ידונו בנושאים שעל סדר היום ותתקיים הצבעה על מינוי יושב ראש המפלגה. חברי ועידה, העומדים בכל הקריטריונים יכולים להגיש את מועמדותם לבחירה עפ"י התקנון עד תחילת נובמבר.

הקריטריונים ליו"ר המפלגה, על פי התקנון: 1. כשיר להיות ראש ממשלה על פי החוק. 2. הינו חבר מפלגה לפחות שלוש שנים רצופות לפני מועד הבחירות לראשות המפלגה. 3. לא הורשע בעבירה שיש עימה קלון ולא הוחלט להעמידו לדין בעבירה שיש עימה קלון.

יצוין כי זו הוועידה השנייה של מפלגת יש עתיד לאחר שב- 4 בינואר 2022 קיימה המפלגה את הוועידה הראשונה שלה לאחר עשור מיום הקמתה. בוועידה הראשונה לא נערכה הצבעה כי מלבד יו״ר מפלגה לפיד לא הוגשו מועמדים נוספים.

"אני מברך על החלטת יו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד לקיים בחירות לתפקיד יו"ר המפלגה, מסר חה"כ רם בן ברק, סגן ראש המוסד ויו"ר ועדת החוץ והביטחון לשעבר. "כפי שהצהרתי בעבר, הודעתי הערב לוועדת הבחירות של המפלגה כי בכוונתי להגיש את מועמדותי לתפקיד. על פי תקנון הבחירות נדרש להשיג 75 חתימות מקרב חברי הועידה, ובכוונתי לעשות כן".

 

יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד