ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מחופשתו בצפון

נתניהו מגיב לאיומיו של המנהיג האיראני. צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למתקפה של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי ואמר: "איראן לא תמנע מאיתנו להרחיב את מעגל השלום". שר הביטחון גלנט: "‏איראן תמשיך לפעול להפצת טרור והרס, ישראל - להשגת ביטחון לאזרחיה ושלום במזרח התיכון"

נתניהו מגיב לאיומיו של המנהיג האיראני. צפו
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב אחר הצהריים (שלישי) למנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי אשר תקף מוקדם יותר היום את הנורמליזציה שנרקמת בין ישראל לסעודיה ואמר: "איראן לא תמנע מאיתנו להרחיב את מעגל השלום".

בסרטון שצולם ממקום חופשתו ברמת הגולן אמר נתניהו: "בעוד שמשטר הטרור של חמינאי מייצא הרס וחורבן, ישראל מקדמת קידמה ושלום".

ראש הממשלה הוסיף: "בדיוק כפי שאיראן לא מנעה מאיתנו להשיג את ״הסכמי אברהם״, איראן גם לא תמנע מאיתנו להרחיב עוד יותר את מעגל השלום לטובת אזרחי ישראל, עמי האזור והאנושות כולה".

שר הביטחון יואב גלנט הגיב גם הוא מוקדם יותר וכתב: "משטר הטרור הרצחני באיראן הצליח כבר לפורר כמה מדינות עליהן השתלט, עכשיו הוא מנסה לחבל במאמצי השלום באיומי סרק. ‏איראן תמשיך לפעול להפצת טרור והרס, ישראל - להשגת ביטחון לאזרחיה ושלום במזרח התיכון".

כזכור, המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי תקף את הנורמליזציה הקרובה בין ישראל לסעודיה: "המשטר הציוני מלא שנאה וכעס, לא רק כלפינו, אלא גם כלפי אחרים כולל מצרים, עיראק וסוריה בגלל שלא השיגו את יעדם מהנילוס לפרת". על יחסי ישראל סעודיה: "ממשלות המהמרות על נורמליזציה עם המשטר הציוני - יפסידו"

הוא המשיך לתקוף: "הדעה הנחרצת של הרפובליקה האסלאמית היא שהממשלות שישתמשו בהימור הנורמליזציה עם המשטר הציוני יפסידו, וההפסד מחכה להם. הם טועים. כמו שאומרים האירופים, הם מהמרים על סוס מפסיד. כיום מצבו של המשטר הציוני אינו מצב שמעודד קרבה אליו, אסור להם לעשות את הטעות הזו". לטענת מנהיגה הרוחני של איראן עלי חמינאי: "המשטר הציוני הולך ונעלם".

עוד אמר: "משטר הגזילות הולך ונעלם, היום התנועה הפלסטינית שמחה מתמיד, היום הנוער הפלסטיני והתנועה הפלסטינית, התנועה נגד עריצות, אנטי ציוניים יותר נמרצים, יותר עליזים, מוכנים מתמיד, כפי שאתם יכול לראות".

לסיום אמר: "כפי שהאימאם חומייני הנכבד פירש את משטר הגזילה כסרטן, ברוך השם, הסרטן הזה ימוגר בידי העם הפלסטיני וכוחות ההתנגדות באזור כולו".

בנימין נתניהו יואב גלנט סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד