ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הגיע לביקור בסוכתו

פרסום ראשון: הגר"י זילברשטיין והרב טאו משתפים פעולה לקראת הבחירות

פרסום ראשון: עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין פנה לרב צבי ישראל טאו וביקש ממנו לקרוא להצביע למען המפלגה החדשה שהקים בעיר ר"ג שתלחם למען השבת. "באתי לשטוח בקשתי לכבוד תורתו כי יהיה כבוד תורה גדול להצטרף יחד לקרוא בשם השם, וגם יביא הדבר לאיחוד"

פרסום ראשון: הגר"י זילברשטיין והרב טאו משתפים פעולה לקראת הבחירות
עמוד ההוראה הרב יצחק זילברשטיין ורבה של נעם הרב טאו צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: שיתוף פעולה מעניין וראשון מסוגו נרשם בין הגאון הרב יצחק זילברשטיין לבין הגאון הרב צבי ישראל טאו, רבה של מפלגת נעם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגאון הרב יצחק זילברשטיין פנה במכתב להרב טאו בו ביקש ממנו לקרוא להצביע למפלגת 'רמת גן באמונה', מפלגה אותה הקים הרב יצחק זילברשטיין למען קדושת השבת.

במכתבו מסביר הרב זילברשטיין מדוע הקים את המפלגה ואף מסביר מדוע לא יוכל אף תושב ירא שמיים לתמוך בראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן שמצהיר כי יקדם חילולי שבת. כמו כן, הרב הגאון יצחק זילברשטיין הגיע לבקר בסוכתו של הגאון הרב צבי טאו בירושלים כדי לשוחח עימו בנושא.

לשון המכתב: "לכבוד הגאון הגדול רבי צבי ישראל טאו. פונה אני לכת"ר מתוך דאגה לשמירת השבת וענייני הקדושה בארצנו בכלל ובעירנו רמת גן בפרט. אין צורך להרחיב את היריעה בדבר הפרצה הנוראה בדבר וביותר מה שמתכננים לפרוץ עוד. הן בפריצת השבת ע"י מיסוד תחבורה ציבורית, פתיחת חנויות ופתיחת בריכה (פרוצה) בשבת.

ומי לנו כגדול ישראל וקדשו מרן הראי"ה קוק זצ"ל זי"ע אשר מסר את נפשו להעמיד את קדושת ישראל בארצנו וקדושת השבת כהלכתה. ולחומרת הדברים נחלצתי להקים מפלגה ברמת גן אשר תעמוד בפרץ ושמה "רמת גן באמונה" אשר מטרתה לאגוד אליה כל יהודי עם לב חם לתורה ולמסורת. ובראשה ראש לכל דבר שבקדושה איש מהיר במלאכתו לפני מחכים יתייצב ה"ה רבי שמעון בן חיים הי"ו.

המכתב ששלח הרב זילברשטיין ותשובת הרב טאו.

ובאתי להביע עמדתי ולשטוח בקשתי לכת"ר כי יהיה כבוד תורה גדול להצטרף יחד לקרוא בשם השם, וגם יביא הדבר לאיחוד יראי השם וחושבי שמו להצביע למפלגה זו וכינוס לצדיקים הנאה להן והנאה לעולם".

עוד כותב הרב זילברשטיין: "להערכתי, כיוון שהמועמד שכנגד מצהיר בריש גלי על כוונותיו הזדוניות הנ"ל, לא יוכל מי שיר"ש מנחה אותו לתמוך בו באופן אקטיבי. גם אם יהיה מבולבל בזה משיקולים פוליטיים. וכל שכן אם יצטרפו יחד רבני הציבורים השונים תחת אגודה אחת לא יהיה פתחון פה למקטרגים. וזכות התורה שהיא מגנא ומצלא תעמוד לכת"ר לאוי"ט ללמוד וללמד לשמור ולעשות מתוך בריאות גופא ומעליא. הכו"ח ולכבוד התורה ולכבוד קדושת השבת וארה"ק".

בתשובה שיגר הגאון הרב צבי ישראל טאו, רבה של מפלגת נעם את הדברים הבאים: "ביני ובין בני ישראל אות היא לעולם. הנני מצטרף לידי עושי מצווה, כבוד הרב הגאון ר' יצחק זילברשטיין אשר אוחז בכלי מלחמתה של תורה למען קדושת השבת וקדושת המחנה בעיר רמת גן ת"ו והנני מצטרף לכל פועלו ולקריאתו לחיזוק הרשימה "רמת גן באמונה" למען כל ענייני הקודש בעיר.

בימים אלו, בהם המערכה על קדושת השבת ועל קדושת המשפחה פרוסה על כל מרחבי ארצנו, שומה על כל אחד ואחד מאתנו להצטרף למערכה זו ולפעול ככל יכולתו לחיזוק הקודש בכל מרחבי מדינתנו. הנני בזאת מברך ומחזק את כל העוסקים במלחמת מצווה זאת שיזכו להאיר את עולמנו באור ה' למען עמנו, עם הקודש ולמען ערי אלוקינו ובעז"ה יתקיים בנו דברי הנביא "וְרָאוּ גוֹיִם צִדְקֵךְ וְכָל מְלָכִים כְּבוֹדֵךְ וְקֹרָא לָךְ שֵׁם חָדָשׁ אֲשֶׁר פִּי ד' יִקֳּבֶנּוּ".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד