כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"נסמך על מקור מהימן"

האם ראש המוסד נפגש עם מנהיגת המחאה

חברת הכנסת טלי גוטליב מ'הליכוד' לא מפסיקה לרדת מהכותרת. הערב היא טוענת שראש המוסד נפגש עם פרופ' שקמה ברסלר מנהיגת המחאה הבלתי מעורערת. במוסד מפרסמים הכחשה, אולם גוטליב טוענת שהמידע שלה "נסמך על מקור מהימן"

האם ראש המוסד נפגש עם מנהיגת המחאה
ראש המוסד דדי ברנע צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

האם ראש המוסד דדי ברנע פינה מהלו"ז העמוס שלו כדי להיפגש עם מנהיגת המחאה נגד הממשלה פרופסור שקמה ברסלר? זו שאלה ששואלים את עצמם רבים הערב בעקבות ציוץ של חברת הכנסת טלי גוטליב מ'הליכוד' שמבוססת על "שמועה". 

"שמעתי שהגב׳ מחאה שיקמה ברסלר, זאת שחשבה שנבחרי ציבור מהימין הם נאצים, ניפגשה בפגישה אישית עם ראש המוסד", כתבה גוטליב בחשבון ה-X שלה. "עוד שמעתי שמישהו מיהר להוציא צו איסור פרסום על כך".

"טוב יש לי חסינות מהותית וצווים שיפוטיים לא חלים עלי", הוסיפה וסיימה בביקורת, "מישהו מוכן לתת הסבר לפגישה הזו? תמימה היא לא, שאחרת לא היו אוסרים לפרסמה".

ממשרד ראש הממשלה בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים נמסר תוך זמן קצר כי מדובר ב"פייק ניוז מוחלט. ראש המוסד לא נפגש עם שקמה ברסלר".

למרות זאת ח"כ גוטליב מגיבה וכותבת: "קיבלתי את הודעת משרד רוה״מ ולפיה שקמה ברסלר לא נפגשה עם ראש המוסד. מעדכנת את קהל הקוראים שלי כי כך נמסר ממשרד רוה״מ. הפוסט הקודם שלי נסמך על מקור מהימן אך משיצאה הכחשה אני מביאה אותה בפניכם".

שקמה ברסלר דדי ברנע ראש המוסד גוטליב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד