כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ישראל ביתנו: "מתנגדים לדחיית הקץ"

בהודעה שפרסמה המפלגה היא דוחה את האחריות להותרת החרדים באופוזיציה ומגלגלת את האשמה על הבית היהודי

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

מפלגת ישראל ביתנו פרסמה הצהריים (א) כי היא מתנגדת להקמת ממשלה חילופית.

בהודעה נכתב "למה אנחנו מתנגדים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הזו? כי מהלך כזה הוא דחיית הקץ ולא יותר. הקמת ממשלה חלופית עכשיו, שתהיה ממשלת 61 שבה כל חבר כנסת בודד יכול לאיים ולסחוט, משמעותה המשך חוסר היציבות השלטונית לעוד כשנה - ואז נלך לבחירות אחרי שבוזבזו מיליארדים נוספים בכדי לתחזק קואליציה רעועה.

"נסיון דומה שנעשה לפני הבחירות הקודמות, כשהכניסו את קדימה בראשות שאול מופז - נגמר לאחר 3 חודשים בכשלון מהדהד. 'ישראל ביתנו' מעולם לא פסלה אף אחד, כי אנו סבורים שאין מקום לפסילות בחברה הישראלית. השיקול היחיד צריך להיות האינטרס הלאומי. גם לאחר הבחירות האחרונות 'ישראל ביתנו' לא פסלה אף מפלגה ומי שמנע את צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה הייתה מפלגת 'הבית היהודי'.

"לכן, על אף שאנו סברנו שאין זה הזמן הנכון מבחינת המדינה ללכת לבחירות, האופציה של הקמת ממשלה אחרת עכשיו היא גרועה אפילו יותר. אם הפור נפל והולכים לבחירות, צריך לעשות את זה בצורה ראוייה - בלי שטיקים ובלי טריקים ובלי ״תרגילים מסריחים״.

"אנחנו מקווים שהבחירות הבאות יאפשרו הקמת ממשלה יציבה, עם מנהיגות חזקה ואחראית, שתאפשר שלטון יציב וכהונה מלאה של הממשלה והכנסת כדי שיוכלו לשרת את הציבור באופן ראוי".
ישראל ביתנו מפלגה בחירות טריקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד