כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עקיצה כואבת

חתן וכלה נמלטו מבלי לשלם על חתונה מפוארת

חתן וכלה נמלטו מאיטליה מבלי לשלם חוב של 8.800 יורו עבור חתונה מפוארת. הבעלים של המסעדה אמר כי החתן שילם רק מקדמה עבור חתונה שעלתה 8,800 אירו וכעת לא ניתן לאתר את בני הזוג

חתן וכלה נמלטו מבלי לשלם על חתונה מפוארת
אולם אירועים צילום: pixabay

חתן וכלה נהנו מחתונה מפוארת של 8.800 יורו באיטליה ולאחר מכן ברחו כשהם משאירים את בעל המסעדה ללא כספו. אנצו פבריזי, המנהל את מסעדת לה רוטונדה בפרוזינונה, דרומית לרומא, סיפר כיצד גבר איטלקי, התחתן עם אשתו הגרמנייה והוא עשה את כל האירוע שכלל 80 אורחים.

מאוחר יותר הוא נחרד לגלות שהם לא רק שלא שילמו את החשבון, אלא גם עזבו את המדינה כנראה לגרמניה. הם התחתנו ליד בריכת השחייה ולאחר מכן ישבו לאכול ונעלמו, האירוע התרחש ב-24 בספטמבר, עכשיו המשטרה האיטלקית חוקרת.

המשפחה הגיעה לראשונה למסעדת לה רוטונדה שבעה חודשים לפני כן ושילמה מקדמה של 3,300 אירו תוך התחייבות לשלם את שאר הסכום הכולל של 8,800 אירו לפני המועד האחרון ב-27 בספטמבר. "זה היה חשבון בסך 8,800 אירו, הם רק שילמו לי את הפיקדון ונעלמו. ולחשוב שחשבתי על הכל פרחים, מוזיקה והקישוטים והפרחים לבד עלו לי 400 אירו", אמר.

מר פבריזי אמר שהוא הוצג בפני החתן דרך חבר משותף והוא גם לא יודע לאן החבר הלך לאחר שנמלט. "הוא רק יודע שהוא בגרמניה כי הכלה מגרמניה (ועבדה ברומא). הם לא מגיבים להודעות ואני חושב שהם שינו את מספר הטלפון שלהם כי הקו מתנתק מיד", אמר לתקשורת האיטלקית.

"סמכתי עליהם כי חבר שלי תמיד היה איש של מילה שלו. אדם רציני והוא הבטיח לי שאבא של הכלה עובד בבנק גרמני. אז בעצם הם משפחה עם כסף. כשאבא שלה ישב ליד השולחן ניגשתי לדבר איתו אבל הוא דיבר בגרמנית ולכן בלי לדעת את השפה לא יכולנו לדבר".

על האירוע אמר: "הם אכלו, רקדו ושתו כמה שרצו. הם יצאו בסביבות השעה 22:00 וכמעט כולם היו שיכורים". מר פבריזי אמר שהוא דיבר עם החתן על החשבון. "עשינו את החישובים והוא לחץ את ידי ואמר לי שהוא יבוא למחרת לשלם", אמר. "למחרת, לעומת זאת, הוא לקח את המטוס לגרמניה".

 

גרמניה איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד