י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סערת היריקות בירושלים

זקן חברי המועצת לח"כים: "שייצא ברחוב שאנחנו נגד. זה חילול השם נורא"

חברי הכנסת של דגל התורה עלו לביקור חג אצל גדולי ישראל, רבני המפלגה. במהלך הביקור אצל ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן הורה הרב לצאת נגד המתקפות והיריקות על הנוצרים בירושלים. לאחר הדברים סיעת 'דגל התורה' הוציאה הודעה כי היא מגנה בתוקף את התופעה | צפו בתיעוד

זקן חברי המועצת לח"כים: "שייצא ברחוב שאנחנו נגד. זה חילול השם נורא"
ח"כי 'דגל' אצל זקן חברי המועצת הגרמ"צ ברגמן צילום: באדיבות המצלם

חברי הכנסת של 'דגל התורה' עלו הבוקר (חמישי) לביקור חג אצל גדולי ישראל, רבני המפלגה. חג הסוכות, הוא החג הראשון אחרי פטירת מנהיג הציבור החרדי מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל וביקור כלל הח"כים הוא הראשון מאז פטירתו.

חברי הכנסת הגיעו לסוכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, ראשי הישיבה, הגר"ד לנדו, הגרמ"צ ברגמן, הגרב"ד פוברסקי, הגרמ"ה הירש והגר"י זילברשטיין בבני ברק.

בביקור אצל ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן זקן חברי המועצת של 'דגל התורה' וממנהיגי המפלגה, העלה ראש הישבה את סערת המתקפות והיריקות על נוצרים בירושלים ואמר בתקיפות: "יש היום דבר חדש וצריכים למחות על זה בכל הכוח".

חה"כ גפני פנה לרב ואמר: כן, רציתי לשאול מה הרב אומר על זה? מה לעשות? הרב: "חס וחלילה. שייצא ברחוב שאנחנו נגד זה. זה חילול השם נורא!".

לאחר דברי ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן, סיעת דגל התורה הודיעה כי: "בביקור במעונו של חבר מועצת גדולי התורה מרן הגאון הגדול רבי מאיר צבי ברגמן שליט"א ראש ישיבת רשב"י, דיבר מרן על החילול ה' הנורא מתופעת היריקות כנגד נוצרים ועל כך שיש איסור גמור לעשות זאת. לאחר דברי מרן שליט"א, סיעת דגל התורה מודיעה כי היא מגנה בתוקף את התופעה הנלוזה הזו וקוראת לעצור אותה לאלתר".

נזכיר כי בתחילת השבוע, קבוצה של צליינים נוצרים יצאה לרחוב שער האריות בירושלים ונתקלה בקבוצת חרדים ששבה מתפילה בכותל המערבי וחלקם ירקו לעבר הנוצרים.

בעקבות פרסום התיעוד מהאירוע נשמעו גינויים מקיר לקיר למקרה, כולל של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהבטיח לנקוט בצעדים נגד התופעה.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "ישראל מחויבת לחלוטין לשמור על הזכות הקדושה של פולחן ועלייה לרגל לאתרים הקדושים של כל הדתות. אני מגנה בחריפות כל ניסיון להפחיד את המתפללים, ואני מחויב לנקוט נגד זה צעדים מיידיים ונחרצים".

דגל התורה הרב מאיר צבי ברגמן הגרמ"צ ברגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד