כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לבנת פורשת מהפוליטיקה: "מחפשת כיוונים חדשים"

"ביקורת יכולה להכאיב גם למנהיגים חזקים וגם לכאלה שמייחסים להם תכונות של ברזל ופלדה. לכולנו משפחה, ילדים, חברים, ורגשות"

הליכוד. צילום: פלאש 90
הליכוד. צילום: פלאש 90

שעות לפני ההצבעה במליאת הכנסת על חוק פיזור הכנסת בקריאה שניה ושלישית ויציאה למערכת הבחירות לכנסת ה-20 - הודיעה הערב (ב') שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, על פרישה מהחיים הפוליטיים. לבנת לא תתמודד בבחירות הקרובות על מקום בכנסת ברשימת הליכוד.

לבנת נפגשה הערב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בכנסת, שם שוחחה איתו ועדכנה אותו על ההחלטה לפרוש לאחר 22 שנה בפוליטיקה ולאחר שכיהנה כשרה בחמש ממשלות.

לבנת מתגוררת בשכונת צהלה בתל אביב, והיא כיהנה כשרת החינוך, שרת התקשורת, שרת התרבות והספורט ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה.

בעבר, שיכלה את בן אחיה, בן יוסף לבנת הי"ד, נהרג על ידי שוטרים פלסטיניים בעת שהגיע לקבר יוסף בשכם עם קבוצה של חסידי ברסלב.

בדף הפייסבוק שלה כתבה: "אני רוצה להגיד תודה. תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את הציבור במדינת ישראל במשך כ- 23 שנים, כחברת כנסת, מתוכן כמעט 14 שנים, כשרה בממשלות ישראל. עכשיו, לאחר שנים כה רבות בשליחות ציבורית, ועוד יותר בפעילות פוליטית, אני חשה, תחושת מיצוי מהחיים הפוליטיים, ורוצה לפנות לכיוונים חדשים".

"בכל התפקידים שמילאתי, פעלתי והשתדלתי להוביל מהלכים ורפורמות שייטיבו עם הציבור וישפרו את הקיים, וזאת, לא פעם, גם במחיר של מאבקים מול כוחות חזקים, הן של מונופולים, והן של ועדי עובדים. מטבע הדברים, היו מי שתמכו והעריכו את יוזמותיי ופעולותיי, אבל היו גם מתנגדים ויריבים, אפילו יריבים מרים".

"תמיד אמרו לי את בטח כבר חסינה, אבל צריך לדעת שביקורת יכולה להכאיב גם למנהיגים חזקים וגם לכאלה שמייחסים להם תכונות של ברזל ופלדה. לכולנו יש משפחה, ילדים, חברים, ורגשות".
לימור לבנת פוליטיקה הליכוד פורשת פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד