כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מלחמה בדרום

ביידן: ארה"ב לעולם לא תפנה את גבה לישראל

בהצהרה שנשא אמר נשיא ארה"ב ביידן: "נוודא שאזרחי ישראל יקבלו את כל ההגנה שהם צריכים". עוד הוסיף כי המראות הקשים מישראל הם טרגדיה נוראית

ביידן: ארה"ב לעולם לא תפנה את גבה לישראל
ביידן בהצהרה צילום: דוברות הבית הלבן

המלחמה בדרום: נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נשא מהבית הלבן נאום בו התייחס למצב בישראל ואמר: "ארה"ב עומדת לצד ישראל ולעולם לא תפנה לה גב. אנחנו נוודא שאזרחי ישראל יקבלו את ההגנה שהם צריכים". ביידן ציין אף כי המראות מישראל הם טרגדיה נוראית.

הנשיא האמריקני המשיך: "שוחחתי עם נתניהו ואמרתי לו שארה"ב עומדת לצד אזרחי ישראל. לישראל יש זכות להגן על עצמה ועל אזרחיה, נקודה. אין הצדקה לטרור". ביידן ציין כי שוחח עם מלך ירדן, וביקש מיועציו לשוחח עם אנשי מערכת הביטחון בישראל, זאת לדבריו "כדי לוודא שיש לה כל מה שהיא צריכה".

ביידן סיכם את דבריו: "שלא תהיה טעות - ארה"ב עומדת לצד מדינת ישראל, כפי שהייתה המדינה הראשונה שהכירה בה אחרי הקמתה".

בהצהרה מוקדמת יותר אמר ביידן: "שוחחתי עם ראש הממשלה נתניהו על ההתקפות המחרידות והמתמשכות על ישראל. ארצות הברית מגנה באופן חד משמעי את התקיפה המזעזעת הזו על ידי טרוריסטים של החמאס נגד ישראל. הבהרתי לראש הממשלה נתניהו שאנו מציעים את כל מה שיידרש כדי לתמוך בממשלה ובתושבי ישראל. אין הצדקה לטרוריזם אף פעם. לישראל יש זכות להגן על עצמה ועל אנשיה. ארה"ב מזהירה כל גורם עוין אחר לישראל שמחפש להשיג יתרון מהמצב הזה".

מלחמת חרבות ברזל ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד