כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מציאת דירה בגבעתיים, רק עם מתווך בגבעתיים

למגורים באזור המרכז יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד המרכז מספק קרבה לכל מה שאדם או משפחה עשויים להזדקק לו במהלך היום יום. ואין צורך להתרחק מהבית בשביל למצוא בית ספר לילדים, חוג יוגה או למצוא רופא מומחה

מציאת דירה בגבעתיים, רק עם מתווך בגבעתיים
תיווך צילום: Freepik

במרכז הארץ יש מוסדות לימוד והשכלה גבוהה, כולל מענה לחינוך המיוחד. ישנם מוסדות תרבות, פנאי ובידור הכוללים מוזאונים, תאטראות, בתי קולנוע ועוד. מתקני ספורט ופעילויות, אזורי מסחר, מקומות עבודה, שירותים רפואיים וכל מה שאתם יכולים לדמיין.

ומנגד, יש את הצפיפות, המחירים הגבוהים, בעיית החנייה ועוד בעיות האופייניות לאזורים אורבניים צפופים. ועוד לא דיברנו על מחירי הדירות הגבוהים - תוצאה של הביקוש הרב ומיעוט הקרקעות לבנייה בתוך הערים. 

זוגות צעירים רבים מעוניינים לגור באזור המרכז, אך נרתעים מהצפיפות והרעש של תל אביב. מצד אחד הם כן מעוניינים לחיות בסביבה שיש בה הכל - מאפשרויות תעסוקה ועד בילויים בשעות הפנאי. אך מנגד הם חוששים מלילות רועשים מידי, בעיות חנייה וכל התחלואים של העיר הגדולה. 

אך מסתבר שיש פתרון - העיר גבעתיים. זוגות רבים, ומשפחות בתחילת דרכן מתעניינים במגורים בעיר גבעתיים. עיר שמאפשרת גישה קלה ונוחה לתל אביב, אך מתנהלת בהילוך נמוך יותר. 

קשה להסביר את סוד הקסם של העיר, אך נראה כי למרות המיקום בין תל אביב לרמת גן, העיר בכל זאת הצליחה לשמור על אופי קהילתי ואווירה נעימה. היא יושבת על עורקי התחבורה המרכזיים, ומאפשרת לתושביה גישה קלה אל כל גוש דן ומקומות העבודה. ובעיר עצמה יש שפע של גינות ירוקות, בתי ספר ופעילויות לבני נוער, מבוגרים וקשישים. כך שהעיר יכולה לספק איכות חיים גבוהה לתושביה. 

עליה בביקוש לדירות בגבעתיים

העיר גבעתיים אטרקטיבית עבור רווקים צעירים, עבור זוגות נשואים ומשפחות חדשות, כמו גם אנשים מבוגרים יותר וקשישים. האופי הקהילתי המיוחד של העיר מעניק לכולם מענה. 

כל מתווך בגבעתיים יכול לספר לכם כי בשנים האחרונות חלה עלייה במחירי הדירות בגבעתיים. אמנם מחירי הדירות בכל מקום עלו, אך נראה כי לעיר גבעתיים תמיד היה קצב משלה, והעיר הצליחה לשמור על מחירים מעט יותר נמוכים מתל אביב הסמוכה. 

אך בסופו של דבר הציבור מחפש גם קרבה למרכז, וגם איכות חיים גבוהה. ויזמי נדל“ן שהבינו זאת בחרו להשקיע בפרויקטים בגבעתיים. וכך צצו בעיר פרויקטים מעניינים אשר משכו תשומת לב רבה, ואוכלוסייה צעירה החלה להתעניין במגורים בעיר. 

בעיר גבעתיים ישנן אפשרויות רבות, חלקן בפרויקטים חדישים המציעים דירות מודרניות חדשות ומעוצבות. אחרים בבניינים קצת יותר ותיקים, ואפשר אפילו למצוא בתים פרטיים בגבעתיים.

בין אם מדובר בזוגות המחפשים להשתקע בעיר ולרכוש דירה, או בין אם מדובר במגורים לתקופה של שנה או שנתיים באמצעות שכירות, תפקידו של מתווך נדל“ן בגבעתיים הוא לזהות את הצרכים של הלקוחות, ולחבר אותם עם הנכס הנכון. 

למשל ישנם זוגות צעירים שרק עתה התחתנו, הם אמנם חולמים על משפחה. אך החליטו קודם לסיים את הלימודים, ולכן יוכלו להסתפק בדירה קטנה. הם אולי פחות מתעניינים כרגע בקרבה אל גני הילדים, ויותר חושבים על מסלולי התחבורה הציבורית אל עבר מוסדות הלימוד.

ומנגד, יתכן כי יש משפחות אשר החליטו להשתקע בעיר, וכן רוצים דירה בקרבת בית ספר ושירותים קהילתיים שונים. לכן חשוב מאוד לעבוד עם משרד תיווך מקומי - מקום המכיר את העיר ומאפייניה, ויכול לראות את התמונה הגדולה, ולא רק את מאפייני הנכס עצמו. 

מתעניינים בנכסים בגבעתיים למגורים או עסקים? מחזיקים בנכסים בעיר? האם אתם נעזרים במשרד תיווך מקומי?

משרדי התיווך המקומיים מביאים איתם הכרות עם השוק המקומי, דבר חשוב שבא לידי ביטוי באספקטים שונים של העסקאות המתבצעות באמצעות משרד התיווך.

משרד תיווך טיב נדל“ן מסייע לכל מחפשי הדירות, בין אם למטרת שכירות או רכישה, למצוא את הדירה המתאימה לצרכים שלהם וגם התקציב. שירות החוסך זמן רב, והופך את חיפוש הדירה ליעיל. 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד