כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הפועלים מציג: תקרא תצליח - ספרים ב-10 ש"ח

בנק הפועלים בשיתוף 'אור החיים' יוצאים זו שנה חמישית במבצע - מגוון ספרי ילדים ב-10 ש"ח בלבד

צילום ארכיון: בחדרי חרדים
צילום ארכיון: בחדרי חרדים

בנק הפועלים, במסגרת הפעילות למען הקהילה, מקיים זו השנה החמישית, את פרוייקט "תקרא תצליח" בשיתוף רשת "אור החיים". הפרוייקט נועד לעודד קריאה בקרב ילדים ובמסגרתו מוזמנים לקוחות כל הבנקים לרכוש מגוון ספרי קריאה איכותיים לילדים במחיר של 10 ₪ בלבד לספר. פרוייקט "תקרא תצליח" הוא אחד הפרוייקטים הגדולים והחשובים של בנק הפועלים בתחום החברה והקהילה.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים אמר, כי הוא רואה בפרוייקט "תקרא תצליח" משום שליחות חברתית חשובה. "ספרים לילדים עם תוכן חינוכי איכותי הם בעצם עמוד השדרה של חינוך הילדים ומסייעים לבנות עולם של ערכים, לגבש חשיבה ולהעשיר את המטען הרוחני והחוויתי שלהם. אין ספק, כי ילד המרבה בקריאת ספרים בעלי תוכן חיובי וחינוכי – מרחיב את עולמו הרוחני והחווייתי. כשספר נפתח – עולם שלם נפתח", אמר מנכ"ל הבנק.

רשת "אור החיים", מרכז הספר היהודי הגדול בעולם, נערכה למבצע והדפיסה מהדורות חדשות של ארבעה עשר ספרי קריאה, ממיטב הסופרים החרדיים הכותבים לילדים. מדי שנה יוצאים לאור בישראל כ-100 כותרים, ספרי קריאה חדשים המיועדים לילדים חרדיים. יעקב ביבלה, יו"ר רשת "אור החיים" אמר כי "אלפי משפחות זוכות בזכות בנק הפועלים לרכוש ספרי קריאה במחיר סמלי שיש בו כדי לעודד את הקריאה".

פרוייקט "תקרא תצליח", זוכה לתהודה רבה בציבור החרדי ומאפשר לאלפי משפחות לרכוש ספרי קריאה איכותיים לילדים במחיר של עשרה ₪ בלבד לספר. כבר עתה בשבוע הראשון למבצע נרשמה תנועה ערה מאוד של קונים בכל חנויות רשת "אור החיים" בריכוזים החרדיים. במהלך המבצע לפני שנה נמכרו קרוב למאה אלף ספרים במהלך תקופת המבצע.

מבצע "תקרא תצליח" מיועד ללקוחות כל הבנקים, ויימשך עד ג' בטבת תשע"ה (25 בדצמבר ש"ז). במבצע משתתפים 19 סניפי רשת "אור החיים" בריכוזים החרדיים בירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, אלעד, ביתר עלית, אשדוד, בית שמש, פתח תקווה, נתיבות וחיפה.
קריאה ספרים הפועלים אור החיים מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד