א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לקראת ממשלת אחדות

ראה"מ נתניהו הנחה את לוין ודרעי לקדם השיחות עם האופוזיציה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את יריב לוין ואריה דרעי לקדם את השיחות עם האופוזיציה להקמת ממשלת חירום. השיחות עשויות להתחיל כבר בשעות הקרובות

ראה"מ נתניהו הנחה את לוין ודרעי לקדם השיחות עם האופוזיציה
נתניהו דרעי ולוין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את יריב לוין ואריה דרעי לקדם את השיחות עם האופוזיציה להקמת ממשלת חירום. גם עו״ד ראבילו צפוי להשתתף בשיחות שעשויות להתחיל כבר בשעות הקרובות, כך דווח בכאן חדשות.

מלשכת יו״ר ש״ס אריה דרעי נמסר: "בהמשך לדיווח של מיכאל שמש ב׳כאן 11׳ - איננו מכירים הנחייה של רה״מ לדרעי לקדם את השיחות עם אופוזיציה להקמת ממשלת חירום".

מוקדם יותר, בהצהרה שנשא אמר יו"ר המחנה חה"כ בני גנץ: "אני נכון להתייצב למערכה ולדון על הצטרפות של המחנה הממלכתי ובתקווה של מפלגות נוספות באופוזיציה לממשלה, מתוך כוונה להקים קבינט מלחמה, שינהל את זירת הקרב מול עזה, ומול כל הזירות הנוספות".

גנץ הוסיף: "אם תינתן לנו אפשרות אמיתית להשפיע ולהשתתף בניהול המלחמה, אנחנו נתייצב עד לסיומה. ואם יבחר שלא, מערכת הביטחון והממשלה יקבלו מאיתנו כמחנה ממלכתי גיבוי מבחוץ לכל צעד נחוש ואחראי".

הנשיא הרצוג התייחס אף הוא לשאלת ממשלת האחדות ואמר: "המסע שלנו לניצחון עובר רק בנחישות, רק באמונה בצדקת הדרך, רק יחד, כאיש אחד בלב אחד. בל נשגה באשליות – ימים קשים לפנינו. זה הזמן להתאחד מול האויב – להתאחד – ולפעול כאגרוף נחוש. זה צו השעה, והוא צו חירום – אחדות ישראלית. הן בעם, והן בכנסת והן בממשלת חירום".

בנימין נתניהו יריב לוין אריה דרעי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד