י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
בקול חנוק מדמעות

משפחות הנעדרים ערכו מסיבת עיתונאים: "דורשים תשובות"

משפחות הנעדרים והחטופים ערכו מסיבת עיתונאים מיוחדת בה דרשו בקול חנוק מדמעות לקבל תשובות והתייחסות מהממשלה: "אנחנו דורשים לקבל תשובות. לא כל התשובות יהיו משמחות"

משפחות הנעדרים ערכו מסיבת עיתונאים: "דורשים תשובות"
אורי דוד במסיבת עיתונאים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

המשפחות שטרם איתרו את יקיריהן התאגדו היום וערכו מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה התייחסו למצב הקשה ודרשו נציג מטעם הממשלה שיעמוד איתן בקשר ויספק להן דיווחים.

אסף, קרוב משפחתה של הנעדרת תאיר, פתח את המסע"ת: "כבר 48 שעות שמאות משפחות נמצאות בסיוט שלא נגמר. סיוט שלפני 48 שעות היה נשמע כמו תסריט דמיוני. הוקמה נציבות שלנו, בני משפחה מדרגה ראשונה, ולצד קבוצות נוספות שחברו אלינו, קרוב ל-900 בני משפחות, במטרה לעדכן את משפחות הנעדרים".

"כולנו נעבוד יחד במטרה אחת ברורה להחזיר את השבויים והנעדרים. אנחנו קוראים לכל משפחה שיקיריה נעדרו. אתם לא צריכים להתמודד לבד. יהיו ימים קשים, אני קורא לכם בבקשה ליצור איתי קשר באופן אישי ונפנה אליכם - 052-4481981".

אורי, אביהן של תאיר והודיה אמר: "זה פשוט לא יאומן מה שקורה. אני משתתף וכולם משתתפים בצער כל המשפחות, מה שקורה הוא בלתי סביר. אנחנו דורשים מהממשלה שלנו להיות בקשר עם המשפחות - ואנחנו דורשים לקבל תשובות - לא כל התשובות יהיו משמחות. אנחנו רוצים להחזיר את הילדים את הבנים הבנות את המשפחות כמה שיותר מהר הביתה".

עוד הוסיף: "אנחנו חייבים להחזיר את הילדים הביתה וכמה שיותר מהר, אנחנו רוצים להיפגש עוד הלילה עם נציג שיתן לנו תשובות, אולי לא את כל התשובות, אבל לפחות חלק. 48 שעות עברו ולא קיבלתי פסיק של מידע, לא מהמשטרה, לא מבתי החולים, לא משום דבר".

מירב, אמא של הנעדרת רומי אמרה בתורה: "הדיסאינפורמציה קשוחה. אנחנו מצפים מהממשלה למצוא דרך ליצור איתנו קשר. אנחנו מצפים מהמנהיגים שלנו ליצור קשר עם גורמים אחרים באזור כדי להשפיע על המצב. מה שקורה פה זה פשע מלחמה. זו אוכלוסייה של ילדים, נוער, זקנים, אנשים שלא עשו כלום. זה פשע מלחמה. אנחנו מצפים שהמנהיגים ילחצו על מנהיגים אחרים ושמישהו יגיד לנו איפה הילדים שלנו. אנחנו מצפים שזה יקרה עוד הלילה. 36 שעות של סיוט כזה - זה בלתי אפשרי".

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}