כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"בזכות נשים ניגאל"

הבנות שריגשו את הרשת: אלפי קבלות בצניעות למען הצלחת עמ"י

מטורף: אלפי בנות מכלל המגזרים, חילוניות, דתיות וחרדיות בהתחזקות עצומה עקב המצב במדינת ישראל, נשים ובנות שגזרו בגדים שאינם צנועים וקיבלו על עצמן עשרות קבלות מרגשות את הרשת "בזכות נשים ניגאל"

הבנות שריגשו את הרשת: אלפי קבלות בצניעות למען הצלחת עמ"י
גוזרת בגד שאינו צנוע צילום: מתוך הסרטון

סחף אדיר של נשים ובנות מכלל המגזרים בהן חילוניות, דתיות וחרדיות, קיבלו על עצמן עשרות קבלות בצניעות, כאשר חלקן בוחרות לשמוע הלכה מתוך קו הצניעות במשך 40 יום ולהקפיד על כך, דבר המצריך רצון חזק.

נשים רבות המחוברות לקבוצות הוואצאפ של קו הצניעות הנקרא גם קו הישועות קיבלו על עצמן עשרות קבלות, נביא כאן רק מעט שבמעט מתוך הקבלות בכדי להמחיש את הסחף האדיר והרצון העז של בנות ישראל לעשות את רצון אביהן שבשמים.

אחת הבנות בקבוצה כתבה: לוקחת צניעות !!! כולל כיסוי, חצאיות ארוכות ושבעזרת השם השבויים יחזרו בשלום שנצליח להגיע למלך המשיח עם גאולה ברחמים

אישה נוספת רשמה: אבא שבשמיים מקריבה למענך ולמען עם ישראל לא לענוד עגילים צוואר סגור ולא להתבשם ולגרוב גרביים גם בתוך הביית 40 יום, אנא אבא תחזיר את השבויים שמור על החיילים ושלח רפואה לפצועים.

אחרת אמרה כי זרקה לפח 2 חצאיות שהיו ממש קצרות וצמודות וחולצה שהיתה גם כן קצרה ושקופה, היא הוסיפה ואמרה כי היא קוראת ושומעת הרבה סיפורי ישועה ובעזרת השם שנתבשר בבשורות טובות

אישה נוספת כתבה: קיבלתי על עצמי חצאיות אחרי הברך למשך 40 יום, להצלחת עם ישראל במלחמה ובעזרת ה׳ חזרה לשלום של כל הנעדרים והחטופים

אחרת הוסיפה ואמרה כי תקבל על עצמה גרביון, כיסוי ראש ובגדים צנועים בזמן השינה לשמירה על עם ישראל ושנעבור הכול בשלום.

אישה נוספת שהפתיעה לגמרי את הנשים בקבוצה ואמרה כי קיבלה על עצמה צניעות מלאה כאשר שמעה מה קורה בארץ, היא רשמה: זה ממש לא פשוט בשבילי, זה קשה כל כך! אבל עושה זאת בשביל שבעז"ה הקדוש ברוך הוא ירחם עלינו וזה יגמר לטובת עם ישראל. הלוואי שזכות הצניעות תהפוך את הכול לטובת עם ישראל ושהקורבן שלי יציל את כולם אמן! היא אף הוסיפה תמונה בה היא נראית כאישה חילונייה ולצידה תמונה כשהיא נראית חרדית לכל דבר.

אחרת רשמה כי היא לוקחת על עצמה דבר שממש קשה לה, והוסיפה: אקח ואשתדל מאוד להצלת החטופים בריאים בגופם ונפשם ובנוסף אקבל על עצמי שלא לשים אודם כהה למשך 40 יום.

ועוד אלפי נשים שהוסיפו קבלות והתחזקו רבות, "בזכות נשים נגאלו ישראל ובזכותן עתידים להיגאל"

אלפי תיעודים כאלה הופצו ברשת החברתית והרעידו את השמים.

אם גם את מעוניינת להתחזק בצניעות עקב המצב את המוזמנת להצטרף לקבוצה של קו הישועות ותראי ניסים גלויים. להצטרפות לחצי>>

מלחמה מלחמת חרבות ברזל קבלות צניעות קו הישועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד