כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתקדמים לממשלת חירום

נציגי הליכוד והמחנה הממלכתי ייפגשו מחר בבוקר

צוות המו"מ של ראש הממשלה בנימין נתניהו והצוות של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ יפגשו מחר. גנץ לא מתכוון לדרוש הסכם קואליציוני

נציגי הליכוד והמחנה הממלכתי ייפגשו מחר בבוקר
נתניהו וגנץ בישיבת ממשלה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

צוות המו"מ של ראש הממשלה בנימין נתניהו והצוות של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ יפגשו מחר (שני) בשעה 10:00 בבוקר וידונו על הקמת ממשלת חירום. בליכוד מעריכים שגנץ יצטרף לממשלה.

מוביל השיחות מטעם גנץ הוא עו"ד רונן אביאני ועו"ד מיכאל ראבילו מטעם נתניהו. גנץ לא מתכוון לדרוש הסכם קואליציוני. 

מוקדם יותר, בהצהרה שנשא אמר יו"ר המחנה הממלכתי, חה"כ בני גנץ: "אני נכון להתייצב למערכה ולדון על הצטרפות של המחנה הממלכתי ובתקווה של מפלגות נוספות באופוזיציה לממשלה, מתוך כוונה להקים קבינט מלחמה, שינהל את זירת הקרב מול עזה, ומול כל הזירות הנוספות".

גנץ הוסיף: "אם תינתן לנו אפשרות אמיתית להשפיע ולהשתתף בניהול המלחמה, אנחנו נתייצב עד לסיומה. ואם יבחר שלא, מערכת הביטחון והממשלה יקבלו מאיתנו כמחנה ממלכתי גיבוי מבחוץ לכל צעד נחוש ואחראי".

הנשיא הרצוג התייחס אף הוא לשאלת ממשלת האחדות ואמר: "המסע שלנו לניצחון עובר רק בנחישות, רק באמונה בצדקת הדרך, רק יחד, כאיש אחד בלב אחד. בל נשגה באשליות – ימים קשים לפנינו. זה הזמן להתאחד מול האויב – להתאחד – ולפעול כאגרוף נחוש. זה צו השעה, והוא צו חירום – אחדות ישראלית. הן בעם, והן בכנסת והן בממשלת חירום".

בנימין נתניהו בני גנץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד