כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מלחמת עזה האחרונה"

השמדת חמאס על הפרק? מזכיר הממשלה רומז

"מלחמת עזה הראשונה, מתוכננת להיות גם האחרונה!". כך צייץ הלילה מזכיר הממשלה יוסי פוקס ורמז כי בכוונת המדינה לחסל את ארגון הטרור חמאס ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד

השמדת חמאס על הפרק? מזכיר הממשלה רומז
בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מזכיר הממשלה עורך הדין יוסי פוקס כתב הלילה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "למחרת ה-11 בספטמבר הגעתי לבקר את סבי ז"ל שהיה בן 96. הוא הרים את הראש מהעיתון ואמר לי 'אם אל קאעידה הצליחו להרים כזה פיגוע - הם ישתלטו על העולם!'. אני הרגעתי אותו ואמרתי לו שזו קריאת השכמה והטרור הזה יוכרע". הוא הוסיף: "מלחמת עזה הראשונה, מתוכננת להיות גם האחרונה!".

הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס בלילה שבין מוצ"ש לראשון וקיבל שורה של החלטות מבצעיות שמטרתן להביא להשמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס וה'גיהאד האסלאמי באופן שישלול את יכולתם ורצונם לאיים ולפגוע באזרחי ישראל לשנים רבות.

ראש הממשלה סיכם את הדיון ואמר: "אנחנו יוצאים למלחמה ארוכה וקשה. המלחמה נכפתה עלינו ע"י מתקפה רצחנית של חמאס. השלב הראשון מסתיים בשעות אלה ע"י השמדת רוב רובם של כוחות האויב שחדרו לשטחנו. במקביל התחלנו את המערך ההתקפי והוא יימשך ללא סייג וללא הפוגה עד להשגת היעדים. אנחנו נשיב את הביטחון לאזרחי ישראל וננצח".

בין החלטות שהתקבלו בקבינט הן עצירת הספקת החשמל, הדלק והסחורות.

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה יוסי פוקס מזכיר הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד