כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא מפחדים

בחמאס מגיבים לשליחת נושאת המטוסים האמריקני לעבר ישראל

ברקע הדיווחים כי נושאת המטוסים הגדול ביותר של ארצות הברית עושה את דרכו לים התיכון כדי לאיים על חיזבאללה לבל יהין להתערב במלחמה המתנהלת בדרום, דובר חמאס מתרברב ואומר כי הצעד לא מרתיע את ארגונו

בחמאס מגיבים לשליחת נושאת המטוסים האמריקני לעבר ישראל
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

חאזם קאסם, דובר חמאס, הגיב להחלטתה של ארצות הברית, להציב כלי שיט וכלי טיס צבאיים בקרבת ישראל, בהם גם נושאת מטוסים כדי לשדר איום כלפי חמאס וחיזבאללה ואמר: "הודעתה של ארצות הברית על הבאת נושאת מטוסים לאזור כדי לתמוך בכיבוש היא השתתפות ממשית בתוקפנות נגד עמנו, וניסיון להחזיר את המורל שקרס של צבא הכיבוש לאחר תקיפת גדודי הקסאם".

לדבריו, "תנועות אלו אינן מפחידות את עמנו ולא את התנגדותם, אשר תמשיך להגן על עמנו ועל המקומות הקדושים במלחמת 'מבול אל-אקצא'", כך קאסם.

בשעות האחרונות דווח ברשת NBC כי צבא ארה"ב מקרב את ספינות הצי וכלי טיס הצבאיים לעבר ישראל, זאת כדי להביע תמיכה במדינה. התנועה תחל מיד, אך עשויה לקחת מספר ימים.

כלי הטייס יגיעו על גבי נושאת המטוסים האמריקנית USS Gerald R. Ford. על סיפון נושאת המטוסים כ-75 כלי טייס, והיא נחשבת לנושאת המטוסים הגדולה ביותר.

שגריר ישראל בארצות הברית, מייק הרצוג, נשאל על כך בראיון הלילה ל'חדשות 12' ואמר כי "הממשל האמריקני עומד לצידנו באופן חד משמעי. איש לא הגדיר עבורנו קווים אדומים ומבינים שמדובר במלחמה". עוד אמר שמטרתה של ספינת המלחמה שנשלחה על ידי האמריקנים לחופי ישראל היא העברת מסר לחיזבאללה ולגורמים נוספים להיזהר מלהתערב בלחימה.

חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל נושאת מטוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד