ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אשתו נרצחה ובתו נחטפה

הצלם תיעד את המחבלים חודרים לקיבוץ ומאז נעלם

צלם Ynet רועי עידן תיעד את המחבלים שחדרו לכפר עזה במצנחי רחיפה. הם הגיעו לביתו וירו למוות באשתו סמדר. אחת הילדות שלו נחטפה לעזה. שני ילדיו מיכאל ועמליה, בני 9 ו-6, הסתתרו מהמחבלים, ניצלו והועברו לקרובי משפחה

הצלם תיעד את המחבלים חודרים לקיבוץ ומאז נעלם
הצלם רועי עידן צילום: מתוך טוויטר של רן בוקר

כתב Ynet אלמוג בוקר צייץ בחשבון הטוויטר שלו על רועי עידן צלם האתר ועיתון ידיעות אחרונות, שנעלם מאז שמחת תורה. "רועי עידן היקר והאהוב, אנחנו מתפללים שהצלחת לשרוד את המתקפה הזאת. אוהב אותך מאוד. רועי, צלם ynet עוד הספיק לצלם את המחבלים נוחתים בקיבוץ שלו עם מצנחי רחיפה ואז הם הגיעו אליו הביתה, רצחו את אשתו וככל הנראה חטפו את בתו. רועי נעדר, שני ילדיו הגיבורים הקטנים התחבאו בארון וניצלו, בתו הקטנה ככל הנראה נחטפה".

ב-Ynet דווח, כי רועי עידן, תושב קיבוץ כפר עזה, נעדר מאז החלה המלחמה בדרום. אשתו סמדר נרצחה בביתם, בזמן שהילדים מסתתרים בארונות בבית. הוא תיעד את חוליית המחבלים שחדרה לקיבוצו במצנחי רחיפה ממונעים. לאחר מכן הספיק לצלם גם את מטחי הטילים והיירוטים לאזור.

בביתו היו סמדר אשתו ושלושת ילדיו: מיכאל בן ה-9, עמליה בת ה-6 ואביגיל בת ה-3. שניות לאחר שצילם את חוליית המחבלים היא יצאה למסע רצח המוני בכפר עזה. המחבלים הגיעו גם לביתו של רועי, ורצחו ביריות את סמדר בסלון הבית. רועי החזיק את אביגיל על הידיים וככל הנראה נפגע מהירי. על פי עדויות, אביגיל בתו נחטפה לעזה.

שני הילדים האחרים מיכאל ועמליה נכנסו לבית והסתתרו בארון מהמחבלים, שלא מצאו אותם. מאז המקרה רועי נעדר ולא ידוע מה עלה בגורלו. על פי הדיווח אנשי הקיבוץ וחברים סרקו את ביתו ואת אזור הבית, אבל רועי לא אותר.

חטיפה מלחמה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד