כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

יוזמה: מרכז הקליטה בבני ברק לתושבי עוטף עזה

מרכז קליטה הוקם ומופעל באולמי כליל מלכות | מרכז הקליטה וההתרעננות לטובת תושבי עוטף עזה והדרום שנעים צפונה, לכיוון מרכז הארץ או לאזורים מרוחקים יותר

יוזמה: מרכז הקליטה בבני ברק לתושבי עוטף עזה
מרכז הקליטה צילום: באדיבות המצלם

מרכז קליטה ואירוח לתושבי הדרום נפתח בבני ברק. מרכז הקליטה הוקם ומופעל ע"י ארגון הצלה, באולמי כליל מלכות בבעלות איש העסקים מנחם כרמל.

עם צאת החג נרתם כרמל וביוזמתו והכוונתו האישית הוסבו מתחמי האולמות שבבעלותו למרכז קליטה ואירוח לתושבי הדרום. במשרדיו של כרמל הוקם צוות מיוחד לטיפול הלוגיסטי לקליטת המשפחות מהדרום וקליטת והכוונת מאות הפניות שכבר התקבלו מתושבי הדרום.

במסגרת צוות הפעולה, נוצר שיתוף פעולה עם ארגון הצלה לצורך הפעלת המרכז ושינוע ציוד לוגיסטי ומזון ככל הנדרש על מנת לקלוט כל משפחה שזקוקה לכך ולתת להם את כל המעטפת הנדרשת לצורך שהייה ממושכת במקום.

בהתארגנות מהירה, ובמקביל לפריסה רחבה של כוננים ומתנדבים בכל רחבי הארץ לסיוע במקרי חירום הקשורים ללחימה ולשיגרה, פתח אמש ארגון הצלה את מרכז הקליטה וההתרעננות לטובת תושבי עוטף עזה והדרום שנעים צפונה, לכיוון מרכז הארץ או לאזורים מרוחקים יותר.

מרכז הקליטה מציע לתושבי עוטף עזה ויישובי הדרום, מקום לעצירה והתרעננות ראשונית. מתנדבי הצלה, יעניקו לתושבים הדרום מזון חם ויבש, לצד משחקים והפעלות לילדים ויציעו להם מקומות לינה בדירות בבני ברק או במתחם האולם.

לדברי אשר שלומוביץ יו"ר הצלה: "ביחד עם המתנדבים שלנו שעסוקים ללא הפסקה בהצלת חיים ובסיועו הנדיב וביוזמתו של איש העסקים הרב מנחם כרמל, החלטנו להקים מרכז קליטה שיסייע לתושבי הדרום שעולים לצפון הארץ ולמרכז, לנוח ולהתרענן בצורה מסודרת. יש לנו גם מקומות לינה רבים, עבור מי שיחליטו להישאר וללון כאן בימים הקרובים".


בני ברק הצלה מנחם כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד