כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

התנכלו לנהג ערבי של אגד ונעצרו

שני רוכבי קטנוע אילצו נהג אובוס ערבי של אגד לעצור וניפצו את שמשתו • השניים, תושבי גילה נעצרו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ברחוב השיש בשכונת גילה בירושלים, נצמד קטנוע עם שני רוכבים לאוטובוס אגד. השניים ניסו לנפץ את שמשת הנהג הערבי. משלא הצליחו, אילצו את נהג האוטובוס לעצור, זרקו אבן לעבר האוטובוס, ניפצו שמשה ונמלטו. לא היו נפגעים.

בלשי משטרת מרחב מוריה שהגיעו למקום, תשאלו עדים לאירוע, עלו על זהות החשודים, איתרו את הקטנוע סמוך לביתם ועצרו את שני החשודים, מדובר בשני צעירים יהודים בשנות השלושים לחייהם המתגוררים בשכונת גילה ומוכרים למשטרה.

השניים כאמור נעצרו ומובלים לחקירה במרחב מוריה לבירור נסיבות האירוע.

מפקד מרחב מוריה, נצ"מ קובי דוידיאין, התייחס לאירוע ואמר "מדובר באירוע חמור ומסכן חיים, התגובה המהירה והפעילות המקצועית והנחושה של השוטרים והבלשים הביאה למעצרם המהיר של החשודים".

במקרה אחר שאירע סמוך לשעה 18:00, נהג אוטובוס אגד תעבורה קו 463 שנסע מאריאל לכיוון ירושלים, דיווח כי האוטובוס שהיה מלא בנוסעים נפגע בעת שחלף בצומת סינג'יל על כביש 60.

עקב אופי הפגיעה עלה חשד כי מדובר בירי שבוצע לעבר האוטובוס, וכוחות רבים החלו בסריקות במקום ובבדיקת ממצאים על האוטובוס. לאחר בדיקת מז"פ מוקפדת, נקבע על ידי המשטרה והצבא כי מדובר בפגיעת אבן ולא בירי.

מוקדם יותר היום, יודו אבנים לעבר אוטובוס בא-טור. נופצה שמשה ואחת הנוסעות נפגעה באורח קל. היא טופלה במקום, ולא נזקקה לפינוי לבית החולים. כוחות משטרה ביצעו סריקות לאיתור חשודים.

צילום: אהוד אמיתון - סוכנות תצפית










גילה ירושלים נהג אוטובוס ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד