ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"תעמולה רוסית מתמוגגת"

המלחמה בישראל: זלנסקי מאשים את פוטין

"על פי המידע הקיים - ברור מאוד - רוסיה מעוניינת להפעיל מלחמה במזרח התיכון, כדי שמקור חדש של כאב וסבל יוכל לערער את אחדות העולם, להגביר את המחלוקות והסתירות, ובכך לסייע לרוסיה להרוס את החופש באירופה". כך טוען נשיא אוקראינה זלנסקי

המלחמה בישראל: זלנסקי מאשים את פוטין
נשיא אוקראינה זלנסקי צילום: לשכת הנשיא

נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי מאשים את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על כך שרוסיה מעודדת לחימה במזרח התיכון: "ערכתי פגישה עם ראשי המודיעין שלנו, מנהלת המודיעין הראשית ושירות המודיעין החוץ, וכן עם הדיפלומטים שלנו על המצב בישראל ובסביבתה ועל המצב הכללי במזרח התיכון", אומר זלנסקי.

לדבריו, "על פי המידע הקיים - ברור מאוד - רוסיה מעוניינת להפעיל מלחמה במזרח התיכון, כדי שמקור חדש של כאב וסבל יוכל לערער את אחדות העולם, להגביר את המחלוקות והסתירות, ובכך לסייע לרוסיה להרוס את החופש באירופה".

עוד אומר הנשיא האוקראיני: "אנו רואים תעמולה רוסית מתמוגגת. אנו רואים את חבריה האיראנים של מוסקבה תומכים בגלוי במי שתקפו את ישראל... וכל זה הוא איום הרבה יותר גדול ממה שהעולם תופס כיום. מלחמות העולם של העבר התחילו בתוקפנות מקומיות...".

"אנחנו יודעים איך להתמודד עם האיום הזה. אנחנו מכינים צעדים מתאימים. והכי חשוב, אנחנו מגנים על הצורך באחדות מירבית בעולם. אני מודה לכל מי שבעולם שיש לו את האומץ לקרוא לאת כף ולהגן על החיים ועל הסדר מבוסס הכללים!". כך זלנסקי.

ולודימיר זלנסקי ולדימיר פוטין מלחמת חרבות ברזל רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד