כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מאוחדת ערוכה לימי המלחמה – "מתורגלים היטב לשעת חירום"

נפתח מוקד טלפוני מיוחד לתמיכה נפשית וייעוץ • מוקדי הרפואה הדחופה והמיון ההיברידי של מאוחדת עומדים לשרות הלקוחות • תוגבר מערך אשפוז הבית על מנת להפחית את העומסים על בתי החולים והופעל שירות הזמנת תרופות עד הבית ללא תשלום דמי משלוח  

מאוחדת ערוכה לימי המלחמה  – "מתורגלים היטב לשעת חירום"
מאוחדת מלר"ד צילום: צחי קראוס

בעקבות המלחמה בדרום נערכה מאוחדת לשעת חירום וביצעה מגוון פעולות שנועדו להקל על האוכלוסייה המתמודדת בימים אלו עם תוצאות המצב הביטחוני.

מאוחדת מפעילה באופן רציף ובזמינות גבוהה את שירות המיון ההיברידי, באמצעותו ניתן לקבל מענה רפואי מיידי מרופאי משפחה ורופאי ילדים, באמצעים הדיגיטליים של הקופה וללא צורך לצאת מהבית.

שירות זה מצטרף לקו סיוע לתמיכה נפשית שנפתח, בו ניתן לקבל מענה 24 שעות ביממה על ידי עובדים סוציאליים ופסיכולוגיים בטלפון 3833*. במאוחדת מציינים כי כלל השירותים מונגשים לאנשים עם מוגבלויות, לרבות תרגום לשפת הסימנים של המוקד לסיוע נפשי.

בנוסף לכך תגברה מאוחדת את מערך אשפוז הבית על מנת להפחית את העומסים על בתי החולים. כמו כן, שירות הזמנת תרופות עד הבית פועל ללא תשלום דמי משלוח.

 על מנת לאפשר פעילות רציפה של מרפאות הקופה, ולהמשיך מתן מענה רפואי מיטבי לכל המבוטחים, נפתחו 42 מעונות לילדי העובדים בפריסה ארצית שנועדו לספק פתרון לצוותים.

מרפאות שממוקמות עד 80 ק"מ מהגבול, ואינן ממוגנות, לא יפעלו בימים הקרובים. יתר המרפאות יפעלו כרגיל. הודעה על ביטול התור תשלח באמצעות הודעה למטופלים, וניתן ליצור קשר עם מוקד מאוחדת בכל שאלה נוספת.

בנוסף לנוכח המצב מדגישים במאוחדת כי חשוב לשמור על רצף טיפולי ועל מנת לתת מענה רפואי זמין הוקם מוקד טלפוני עבור מטופלי סוכרת סוג 1 עם צוות רב מקצועי המוקד זמין בטלפון: 0768134193.

גם מנהלי קשרי הקהילה פועלים במסירות רבה 24 שעות בכדי לתת לכל לקוח ולקוח את השירות הטוב ביותר, חרף המצב הביטחוני.

מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן: "מאוחדת, ומערכת הבריאות בכלל, מתורגלת לצערי במצבי חירום. לצידם של האתגרים הרבים, אנחנו עושים את מירב המאמצים ופועלים סביב השעון על מנת להמשיך ולהעניק למבוטחים שלנו שירות רפואי מקצועי, איכותי, זמין ורציף, ובו בזמן לסייע לעובדים שלנו, לתת מענה אישי לכל קושי. אנחנו מבצעים הערכות מצב מחודשות מידי יום, נמצאים עם יד על הדופק ומבצעים כל הזמן את ההתאמות הנדרשות למציאות החדשה, כדי שנוכל להמשיך להעניק שירות רפואי איכותי גם בימים קשים מנשוא אלה"

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד