ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
יחד ננצח

המצב מחייב: קרן החירום לעזרת המשפחות והחיילים

אלפי משפחות הגיעו לפת לחם, לאחר שברגע אחד איבדו את הכל • המערכת מבולבלת ומתקשה לעמוד בעומס חסר התקדים שנפל עליה • בינתיים הם רעבים, חסרים להם בגדים • רבים איבדו את מטה לחמם בגלל המצב • 'קופת העיר' הקימה קרן מיוחדת לסיוע לחיילים ולמשפחות • יחד ננצח

המצב מחייב: קרן החירום לעזרת המשפחות והחיילים
טנקים בפעולה צילום: freepik

מלחמת 'חרבות ברזל' שנכפתה על עם ישראל בבוקרו של יום השבת – שמחת תורה, גבתה וממשיכה לגבות מחיר נוראי. ההרג והקטל נצרבים בנו ובתודעה שלנו בימים אלו, ואתך זכרונם נישא עמנו לדורות.

אבל זה לא אומר שבינתיים אנחנו צריכים לעמוד מהצד. ההיפך הוא הנכון, כל אחד ואחד מאתנו מחויב להשתתף, לקחת חלק ולסייע, אי אפשר לעמוד מהצד כשמשפחות רבות כל כך פונו בבהלה מבתיהן, חלקן נמלטו ואיבדו בדרך חלק מבני המשפחה.

לתמיכה בחיילים ובתושבי הדרום הקליקו כאן>>>

אי אפשר לעמוד מנגד.

זה הזמן לקחת יוזמה ולהגיש סיוע!!! בפרק הזה של תולדות עמנו, כל אחד ואחד יכול להיות שותף פעיל.

לשם כך הוקמה קרן החירום של 'קופת העיר', קרן ייחודית וייעודים לטובת תושבי הדרום וחיילי צה"ל היקרים שמחרפים נפשם למען כולנו.

בתרומה לקרן תוכלו להיות שותפים להחזקת משפחות ברגעים הכי קשים שלהן, לאפשר להן להתקיים, לשרוד עד שהמצב יירגע והרשויות יוכלו להעניק להן את הפיצויים המגיעים להן. לתת להן את גלגל ההצלה שיאפשר להן להחזיק מעמד עד שיגיעו מסוקי החילוץ ויובילו אותם לחוף מבטחים.

הסיוע למשפחות יתבצע לפי רשימות שהוכנו על ידי קופות הצדקה המקומיות בערי ויישובי הדרום, הקופות המקומיות לא עומדות בביקוש העצום בימים אלו, ונאלצו לפנות בבקשת עזרה מיוחדת ל'קופת העיר' שמלווה אותן ותומכן בהן גם בימי שגרה, קל וחומר בעיתות חירום.

כמו כן ישמשו התרומות לחיילים כדי לצייד אותם הן באמצעי לחימה ומיגון אישי, והן בתשמישי קדושה החסרים באזורי הכינוס וקווי הפעילות כמו כיפות, ציציות, תפילין, סידורים, ספרי תהילים, ערכות לקידוש והבדלה בשבתות ומוצאי שבתות ועוד.

מאות יהודים בעלי לב חם כבר נרתמו והרימו תרומה כספית, זה הזמן להצטרף אליהם, ולקחת חלק במבצע החשוב הזה.

וכבר אמר הכתוב: "וצדקה תציל ממות", ואין לנו זמן ועת שבה ההבטחה הזאת נחוצה לנו כל כך, כמו בימים טרופים אלו כשמחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה.

לתמיכה בחיילים ובתושבי הדרום הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!