י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בעד או נגד ביבי? • החלה ההצבעה במרכז הליכוד

חברי מרכז המפלגה יכריעו אם לקיים את הבחירות המקדימות לראשות הליכוד ב-31 בדצמבר, כפי שהציע נתניהו

נתניהו בפריימריז. צילום: פלאש90
נתניהו בפריימריז. צילום: פלאש90

חברי מרכז הליכוד מצביעים היום (ד'), על הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, להקדים את הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ולרשימת הליכוד לכנסת.

לפי ההצעה של ראש המשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, יתקיימו הבחירות המקדימות להנהגת המפלגה, כבר ב-31 בדצמבר, דבר שיקשה על גדעון סער להתמודד מולו.

כך גם, לפי ההצעה, ליו"ר המפלגה יתאפשר לשריין שני נציגים מטעמו, במקומות ה-11 וה-24, ויהיה ייצוג לארבע נשים עד המקום ה-34. נוסף על כך, שריוני המחוזות יתחילו במקום ה-16 וישובצו ברשימה לסירוגין.

כיום יש לליכוד 18 חברי כנסת ומאחר והתקנון החדש קובע ששיריונים יתקיימו למחוזות מהמקום ה-16, אז לפחות מקומו של ח"כ אחד בסכנה במידה והליכוד לא תקבל יותר מ-20 מנדטים.

אך פרישתה של שרת הספורט לימור לבנת, מאפשרת לעוד ח"כ מכהן לקבל מקום ריאלי ברשימה לכנסת ה-20.

ההצבעה החלה בשעה 10:00 בבוקר והיא תימשך עד השעה 22:00 בלילה. ההצבעה נערכת בעשרה קלפיות ברחבי הארץ, והתוצאות ייוודעו סביב חצות.

פייגלין פנה לבית הדין של הליכוד ודרש לא לקיים את הבחירות החשאיות. אך בית הדין של הליכוד דחה את בקשתו והורה לקיים את ההצבעות במרכז כסדרן כפי שהוחלט אתמול. בית הדין הורה למנהלת הליכוד לאפשר לחברי מרכז שביקשו זאת, להיות נוכחים כמשקיפים במהלך הספירה וההצבעה.
מרכז ליכוד פריימריז בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד