ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
נלחמים על הבית

הבנים סיפרו לדיפלומטים על חטיפת אביהם לעזה

שר החוץ אלי כהן נפגש הבוקר במשרד החוץ עם שישה מחוקקים אמריקאים, רפובליקנים ודמוקרטים, בראשות הסנאטורית ג'וני ארנסט, יו"ר ומייסדת קבוצת התמיכה הסכמי אברהם בקונגרס האמריקאי. לפגישה הוזמנו נועם וליאור פרי, שסיפרו על אביהם חיים פרי בן ה-80 שנחטף ביום שבת בקיבוץ ניר עוז

הבנים סיפרו לדיפלומטים על חטיפת אביהם לעזה
מלחמת חרבות ברזל צילום: פלאש90

הסיפור המשפחתי הכואב והמרגש של משפחת פרי מקיבוץ ניר עוז לא הותיר עין יבשה בקרב הנוכחים בפגישה אליה הוזמנו על ידי שר החוץ אלי כהן לפגישת סולידריות עם משלחת 5 חברי קונגרס אמריקאים. שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם משלחת דו-מפלגתית של חמישה חברי קונגרס מארה"ב.

למפגש הוזמנו נועם וליאור פרי, שסיפרו על חטיפת אביהם, חיים פרי בן ה-80 מביתו בקיבוץ ניר עוז. נועם פרי: "המחבלים ניסו לפרוץ לבית של ההורים שלי. אבא שלי הדף בידיו את אחד המחבלים, מה שאיפשר לאמא שלי לרוץ ולהתחבא בממ"ד במשך שעות ולהינצל. את אבא המחבלים חטפו מהבית". ליאור הוסיף כי אחיו למחצה, אזרח זר, ששהה בביקור בארץ, נרצח אף הוא באירוע.

שר החוץ אלי כהן: "שמענו את הדברים והמרגשים של נועם וליאור פרי, שאביהם, חיים פרי, בן 80, ממייסדי קיבוץ ניר עוז, נחטף ע"י מחבלי החמאס לרצועת עזה. כולנו חולקים את הכאב של ליאור ונועם וכל משפחות החטופים ומייחלים לכך שישובו לחיק משפחתם בריאים ושלמים. חמאס הוא ארגון טרור ג'יהדיסטי רצחני שלא נראה כדוגמתו מאז דעאש. חשוב שכל העולם ידע זאת. אני מודה לידידינו הטובים בארה"ב ובמיוחד לגיבוי הדו-מפלגתי בבית המחוקקים האמריקאי ועל תמיכתה של ארה"ב הבלתי מסויגת בזכותה של ישראל להגן על עצמה במלחמה מול אויב אכזר זה".

עוד אמר השר: "ישראל וארה"ב חולקות קשר ערכי עמוק ואנחנו מודים לסנטורים שהביעו סולידריות ותמיכה בישראל בשעה קשה זו".

עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד